Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 mar 05, 11:41
Endret: 05 mar 05, 11:43
Først må jeg si at jeg er helt enig med Jashin. FFK 1903 nå trenger ikke du å være så sur når jashin stiller spørsmål om oppmøte. Kritikken svir men er sikkert ikke beregnet på deg og andre som bor utenfor Fredrikstad. Ajg takk for kjempefin referat. Herved er du kåret til æressekretar ved alle viktige møter. At Arve ba meg å holde kjeft var ikke så hardt som det høres ut i.o.m. at han ble litt truffet av smpørsmålet mitt og er en vanlig reaksjon som jeg skjønner godt. Ja jeg ble litt overasket også når han nevnte først at det finnes mer penger for spillerkjøp og etterhvert at det ikke finnes. I tilleg stiller jeg spørsmålet om det han nevnte om lokale spillere. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor bruke penger på en Blixt, Wiig eller Bertelsen når vi har nok av lokale spillere som han fra Moss og en del andre. håper innmari at jeg tar feil og dem tre overnenvte beviser at jeg har vært slem og dum og ikke har peil på fotball. hvis ikke da tror jeg dem er kun flere i rekka av forskjellige Heggem-er, Hornset-er og andre som forsvinner etter en sessong.
Shit nå høres jeg veldig kritisk ut og det er egentlig ikke meningen. jeg er fornøyd med stallen fra i fjor. hvis vi tenker høstsessongen og forsterkninger vi fikk i fjor sommer så har Fredrikstad prestert ganske bra og hadde havnet på 5. 6. plass hadde bare vi regnet bare høstsessongen. Så det vi trenger er egentilg en erstatter fremme og en i midtbane leddet. Vi må vare såppas realistiske at sjansen til medaljer er liten som bare det så la oss heller satse på å trygge plassen og komme så langt som mulig i kuppen da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340