Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 mar 05, 00:27
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Trodde egentlig at "store herrer" som direktører o.l. hadde litt flere sosiale antenner en det der, men så feil kan man altså ta.... skuffende av arve dette her synes jeg....

Han beklaga etterpå da, og sa at han håpa ikke at Zoran ble fornærma. Men uansett var det et uprofesjonelt foredrag av Arve. I tillegg til episoden med Zoran, var han hele tiden ute å rodde. Kunne ikke svare ordentlig konkret på nesten et eneste spørsmål. Prata rundt grøten i beste politiker-stil.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
ellers synes jeg holdninga hans (ifølge referatet) virket dårlig med tanke på "det årnær sæ" som svar på hovedsponsor avtalen

Det var akkurat de ordene han sa. Men det er tydeligvis snart klart da, hvis vi skal stole på han.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
ellers lurer jeg på hvorfor han er negativ til supporterne som vil samle inn penger til klubben for å hjelpe døm med spillerkjøp, for han sier jo også at klubben ikke har råd til stjerne spillere.

Det er akkurat denne motsetningen jeg reagerte på også. I en setning sa han at klubben har god nok økonomi til å stå på egne bein. I en annen setning sa han at de ikke har råd til å hente inn topp-spillere.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340