Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 feb 05, 17:51
Endret: 21 feb 05, 17:53
Snæbbussaristokrat 1 har åpenbart mye å fare med, men det blir i perioder litt voldsomt med den forutsigbare ukritiske begeistringen han møter all kritikk som blir rettet mot klubben.

Jeg er enig med Snæbbussaristokrat 1 om at det kommer mye unødig, usaklig negativ kritikk, men av og til er også kritikken berettighet, i det minste saker og ting det bør være legitimt å sette spørsmålstegn rundt.

Og det er ikke slik at man enten "alltid må tenke positivt eller negativt". Det går an å tenke selvstendig, rasjonelt uten at man tar utgangspunkt i det negative/positive. Rett og slett være åpen for begge sider, men samtidig saklig.

Det blir bare litt parodisk når én person hele tiden svarer på all mulig kritikk på den måten Snæbbussaristokrat 1 ofte gjør. Begrunnelsene er tynne og alltid beslektede uavhengig av spørsmålet som reises.

På en annen side kan jeg si det samme om enkelte på "alltid negativt"-siden.

Verden er ikke svart-hvitt, gutter.

(men ser at dette egentlig er en avsporing i debatten om FFK-spillerne sine sko...)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340