Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 nov 04, 00:31
Vil få kaste meg på rosen som blir deg tildelt Zoran! Du har vært en fantastisk tilvekst for Plankehaugen. Det ble en ny giv når du for alvor trådte ut i manesjen. Måten du ledet festen på i Stavanger, er vel nesten det som imponerte meg mest, i tillegg er du en positiv miljøfaktor med dine ablegøyer og sprell. Alt dette i tillegg til at du selvsagt engasjerer "hopen" under kampsanger.
Kritikken som har blitt deg til del, kjenner jeg deg ikke igjen i, men det er veldig positivt at du tar den imot på en konstruktiv måte, for: 1. prioritet for Plankehaugen i årene som kommer MÅ være, å opprettholde det helt unike miljøet. Uten ekstreme maktfaktorer.

Miljøet vårt , ingen enkeltpersoner i seg selv, fører til at vi kan sette opp 30-50 busser på visse bortekamper.
Miljøet gjør at vi kunne satt opp 4 tog til Stavanger, dersom NSB hadde hatt strøm nok.

Det kan nok diskuteres hvorvidt vi er norges beste syngende supportere, men at vi har det definitivt beste miljøet, det er jeg 100% sikker på.

Zoran har etter min mening styrket miljøet, og evt kritikk bør være mer spesifisert og gjennkjennelig.

Ordtak: Heller 1300 medlemmer og vårt miljø, enn 10 000 medlemmer og et annet.

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340