Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 nov 04, 22:15
Opprinnelig postet av keiko
hei Klokan

jeg kan gi deg noen ting som jeg håper du tenker litt på. det jeg reagerer på er en sporet og at du så rar ut i ansikte da endelig noen stoppet en sang som kom fra din munn som ikke passet inn i det hele tatt. Det er kjempe bra at du er forsanger, men prøv og hør litt rundt deg om du har kjørt en sang for mye.. det er fler i PH feltet som kan stille opp.. skjønner ?


Har vært opptat hele ettermiddag så jeg fikk ikke svare .
Keiko jeg vet ikke hva har jeg gjort deg og om det er noe med mine kommentarer ang. dine innlegg i en av emner. Uansett hva det er så vil jeg gjerne at du kommer til meg neste gang du ser meg og forteller hva det er. Jeg er verken sint eller agressiv og som sagt er veldig åpen for tilbakemeldinger. Detter er mye bedre enn å skrive slike ting som du skrev.
Enten har jeg misforståt mye av dette eller grenser dette her med barnslige ting som jeg orker ikke en gang å svare på.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340