Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 05 nov 04, 09:49
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av n14098
Uansett arena, bær skjerfet til laget ditt. Støtter den..

Er VELDIG uenig i akkurat den. I sær hvis man står midt i en supportergjeng ala PH. PH er til for å støtte FFK. Hva er poenget med å ha andre lags effekter når man skal støtte FKK???
Å stå og synge `en for alle, alle for en` hadde ikke vært like kult hvis halvparten av skjerfa representerte Moss, VIF og Leeds... (selv om det aldri hadde skjedd i praksis; hvor skal man sette grensene på hvor mange man skal tillate som stiller i andre lags supporterutstyr???)Dette er en prinsippsak for meg. Når vi er på Stadion, støtter vi FFK i 90 minutter +. Ingen andre lag. Basta.



Ok. Nå ser jeg at den setningen kan misforstås. Det jeg mente, begrenset seg til Norges grenser. Si når man er på Ullevål, de fleste byer/lag er vel nesten representer ved innflyttere til Oslo. Jeg står da ikke sammen med klanen med FFK SKjerf osv. Det er jo snakk om sosiale antenner det der.

Det samme som at jeg synes det blir feil å stå i blant plankehaugen med noe annet enn FFK Artikler. Der er vi enig. Men fotball er uansett morsomt og hvis man ikke får vært å sett sitt favorittlag en kamp, så går det ann å se en annen kamp og få med seg resultater over speakeranlegget. Uten å stå blant "den harde kjerne" av supportere på den kampen du er på.

:p Ble mye dette her. Vet ikke om jeg fikk frem poenget mitt?

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340