Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 nov 04, 00:06
Endret: 05 nov 04, 04:04
Du får 100% støtte fra meg også Klokan! Du er rett og slett en drøm for alle supporterklubber!!

Jeg tror problemet er at det kan bli litt for mye fokus på Dinamo Zagreb. Både at du drar i gang Zagreb-sanger og at du går med supporterutstyr derfra.. Du bør hvertfall bytte ut skjerfet med et FFK-skjerf neste sesong! Vet at Dinamo er 1.prioritet for deg, og det respekterer jeg 100%. men når man er på FFK-kamp bør man ha FFK-skjerf. Genseren din får du gjøre som du vil med, litt av sjarmen med deg er jo at du går med denne Bad Blue Boys-genseren din...

Når det gjelder episoden i Bø; det så faktisk litt dramatisk ut, fordi du satt foten i mellom døra når han kællen prøvde å lukke den, og du så meget aggressiv ut. DjPete måtte også roe deg ned. Vi i Plankehaugen er snille supportere som vil markere oss positivt der vi er, så vi bør holde oss for gode for å lage bråk.

Men vi hadde aldri vært der vi er i dag, hadde det ikke vært for deg! Jeg har utrolig stor respekt for deg og den jobben du gjør med tanke på å lage sanger og dra i gang folk på tribunen... Fortsett slik!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340