Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 18 okt 04, 15:16
Taxinord: jeg setter kanskje ironien litt for mye på spissen i min forige utalelse, men det jeg mener her er at det er unødvendig i å klage å syte fordi noen som desverre ikke har like grov stemme som marianne prøver å dra igang ett eller to heiarop.

til de som glager på gutter/jenter med feil toneleie.. javel, hva så.. er det så vanskelig å synge for dere når drar i gang, så får dere heller dra igang så mye selv at den eller de personene dere reffererer til ikke kommer til..

taxinord: takk for røyken i går.. og innrøm det det hadde vært litt kult med egene sanger for jentene.. ;)

blir det noe mer klaging på at andre drar igang i feil toneleie, begynner jeg med samba på stadion igjen så dere ihvertfall har grunn til å klage..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340