Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 178

Lagt til: 03 sep 24, 10:28

Sannelig kom det ikke en spiller inn i nest siste øyeblikk. Vi får håpe at Samson har litt av kraften til sin bibelske navnebror. Men noe forbausende er det. Da Heier ble intervjuet etter Odd-kampen, ante jeg en underliggende bekymring for likviditeten, ref. den nylig innvilgede kassakreditten. En spiller fra RB Salzburg må jo koste euro, selv om det altså er et lån.

I prinsippet er jeg skeptisk til låneavtaler uten kjøpsopsjon og mener det er noe nær det motsatte av å bygge lag. Når det er sagt, skjønner jeg akkurat denne (hvis den da er økonomisk forsvarlig). En spiller som har en landskamp for Nigeria (nummer 39 på FIFA-rankingen) bør kunne styrke laget i en høst der det står en del på spill, kanskje først og fremst cupen. Men det er selvsagt også et poeng å henge med lengst mulig i kampen om femteplassen, også publikumsmessig.

tror jeg jo ikke at vi beholder den plassen. RBK går sannsynligvis snart forbi, 08 ser farlige ut, Kåffa vil klatre hvis de fortsetter å spille slik de gjorde på fredag. (Ikke at jeg vil være misfornøyd med en åttendeplass i en debutsesong!)

Jeg er forresten forferdelig dårlig til å tippe ...

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340