Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 10:53
Opprinnelig postet av javell
pss: når det gjelder å holde av plasser tror jeg nok det er mulig å gjøre sånn Zoran gjør i dag.. "Stelle seg opp forran folk" Ellers så er nok hele stadion klar får å synge bare det er nok folk til å være forsangere.. finnes det noen ide på hvordan det kan gjort det samstemt..? eller har ikke det noen betydning..


Du gjørde en bra jobb søndag, Zoran.. Jeg tror nok det skal være mulig å få sitta til å stå om man kan si det sånn.. SKal du ha hjelp til å dra igang hovedtribunen så er jeg klar.. Går det ann å dele ut ark med tekstene til sangane til folket på hovedtribunen så det er letter for de å bli med.?


Takk for støtte. Dere må ikke glemme at det var en til som sto på på Ullevål . Han hadde faktisk vanskeligere jobb enn meg i.o.m. at han sto forran "sittefolket" og fikk dem opp hele tiden. Så DJ fortjener minst like mye støtte som meg. Skulle egentlig hatt en til som kan vare forsanger

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340