Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 21 okt 18, 17:01

Opprinnelig postet av Vedahl

Heldigvis slipper vi å bekymre oss eller være nervøse for den kommende kvalliken. Høgmo sier det er viktigere å bygge kultur enn å rykke opp.

#Mykeverdier

Selv om et slikt utsagn fra trener skjærer i ørene, så er den underliggende tanken (eller det jeg tror er den underliggende tanken) fornuftig. Dersom vi rykker opp, men med en kultur i klubben som tilsier at alt rakner ved første tegn til motgang, så er vi fort tilbake i Postnord-dassen igjen.

Derfor er det faktisk fornuftig å måle den sportslige ledelsen på flere kriterier enn bare opprykk/ikke opprykk. Selvsagt er opprykk viktig for interessen rundt klubben, men det er ikke det eneste som teller. Så jeg kommer ikke til å bli med på krav om sparking av den ene og den andre dersom kvaliken skulle gå skeis.

Jeg tror ikke et øyeblikk at Høgmo og Bummen er tilfredse etter sesongen dersom vi skal spille 2. divisjon også i 2019.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340