Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 10, 23:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Igjen - dette gjør meg bare mer overbevist om at FFK ikke er tjent med FSI i fremtiden.

 

Selvfølgelig er vi ikke tjent med å leve av FSI, men nå er det sånn at klubben ikke eier penger og da må man ty til det nest beste alternativet. Så får man heller lære å si nei når de foreslår en spiller som ikke passer inn, enten det er sportslig (ikke god nok) aldersmessing eller økonomisk (FFK som klubb skal jo tross alt betale lønn)

FSI spytter inn millioner av kroner de aldri får tilbake så jeg syns vi skal være litt forsiktige med å være for kritiske. FFK hadde aldri i verden vært der vi er i dag uten Høili og andre inverstorers penger.

Bare se på laget når moroa startet. Kan ikke tenkte meg at et 2 divisjonslag har vært like bra og like dyrt verken før eller siden. Eller spillere som ble hentet i 2004 for å redde plassen. FFK har aldri vært en rik klubb og stod med lua i hånda på perongen når toget gikk og fotballen ble proffersjonell i Norge. Derfor har vi helt siden den gang ligget langt bak økonomisk, administrativt og fasillitetsmessig.

Slikt tar mange år å ta igjen men vi er på god vei, med hjelp av FSI og andre investorer.

Håpet er at vi en dag kan bli som RBK og klare oss helt på egenhånd

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340