Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 05 aug 10, 12:23
Endret: 05 aug 10, 13:01
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er jo helt opplagt at FSI har sin egen agenda her. For FFKs del burde hele dritten vært avskaffet. 

FFK skal ikke hente spillere som Andersson, Hoff, Gislason og Sæternes som FSI har hørt om. Det er dyre spillere og bare et tapsprosjekt. FFK skal hente spillere som Franck, Bangura osv, billige og unge spillere med stort potensial.

Jeg kjenner til historien at Høili kanskje ikke har vært fornøyd med verken spillerkjøp eller stadionplassering, men på meg virker det som om han ikke bryr seg så mye om hvordan FFK som lag gjør det. Når Nordlie, Valencia og Andersson kom bladde han opp millioner på millioner på flekken. Nå som det er snakk om et par millioner for et par gode fremtidsrettende signeringer er han + FSI ikke interesserte. Jeg skjønner det absolutt ikke.

Igjen - dette gjør meg bare mer overbevist om at FFK ikke er tjent med FSI i fremtiden.

Det var tross alt klubben som kom til Høili med Nordlie/Valencia/Andersson pakken å ba om penger til dette. Dette var ikke Høili sin ide i utgangspunktet. Han bladde opp betydelige beløp fordi klubben mente dette kunne redde plassen i TL. At dette viste seg å være feil må eventuelt andre ta skylden for.

Dessuten kan ikke FSI hente spillere til klubben uten sistnevntes samtykke, om noen skulle tro det. Hvis FSI har vært mer motivert for å hente etablerte navn i Norge(om dette er tilfelle) så er det vel fordi dette skal kunne bedre klubben sportslig på kort sikt.

Hadde FSI vært kyniske hadde de bare villet hente "invisteringsobjekter" som kunne gi fortjeneste på sikt. Jeg evner ikke å se hvilken skade FSI kan gjøre for klubben, men vil du presisere det nærmere så feel free. Selvfølgelig må FSI selv få være med å bestemme hva de skal investere i.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340