Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 08:41

I går gjorde Aune en stor brøler. Han satt Valencia på venstre og Rafn på høyre. Valencia var mye med i spillet og faktisk meget god første 30 min. Synd vi ikke fikk utnytta innleggsfoten til Alex i går.

Problemet var at vi ikke hadde høyrekant i går, han lå totalt feilplassert hele kampen. Syns det er rart han ikke får beskjed om dette av trenerene. Vi på tribunen ropte han ut mot oss flere ganger, men til ingen nytte, Vi hadde null bredde på høyresida, noe som er meget lett å forsvare seg mot.

Skal være forsiktig med å kritisere unggutta, men de som kom inn i går imponerte ikke særlig heller. Kan bli tungt i år, hvis vi får skader på ett par sentrale.

Og spissparet i går fungerte ikke. Det var som jeg har antyda i hele vinter, Andersson er VENSTREKANT, ikke noe annet. Han var dessverre dårlig som spiss.

Det positive fra i går: Første 30 min, da burde vi scora 2,3 mål, noe jeg trur vi hadde gjort hadde vår unge høyrekant holdt bredden.

Borges var meget god i første, men forsvant som resten av laget i andre.

Godt det var treningskamp!Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340