Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 15 jan 10, 16:27

Lag med Nordlie:                                                                            

                                               Staw                                                                                                                                                              Martinsen  -  Ophaug  -  Piiroja  -  Wallace                   

                 Ramberg - Thomassen

     Askar      -       Borges    -    Andersson

                           Everton (Tegstrøm)

Uten Nordlie:

                             Staw

Martinsen/Czwartek - Ophaug/Martinsen - Piiroja - Wallace

  Askar  -    Borges  -  Ramberg (Becken) - Thomassen

             Everton (Tegstrøm) - Andersson  

 

Dersom vi klarer å beholde spillere som Piiroja, Borges og Thomassen tror jeg vi kan få et veldig godt lag denne sesongen, selv om det kanskje ikke er veldig usannsynlig at noen forsvinner. Hvis vi i tillegg henter Everton har vi en meget sterk sentrallinje, som etter min mening holder høyt tippeliganivå,  med Piiroja - Borges - Everton. Svakheten er vel at vi kanskje mangler litt duellstyrke på midten defensivt, spesielt Ramberg har en tendens til å være på etterskudd. Uansett er det bare å håpe at ikke klubbledelsen ikke selger i panikk dersom de for eksempel skulle få et 5 millioners bud på Borges.                    

                        


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340