Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 jun 04, 13:18
Endret: 25 jun 04, 13:20
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Grisen til Snæbbussaristokrat 78, som jeg tror skal hete Ribbe, blir visstnok først levert til sine fosterforeldre, etter Lillestrøm kampen.
Skal sikkert med på stadion til høsten, men er litt usikker på om den må kjøpe billett og om den i det hele tatt har adgang på stadion.
:D

Ribbe, som grisen heter, har ankommet og jeg kan meddele at han helt klart er født snæbbuss-aristokrat. Er virkelig en artig akrobat og et friskt pust i hjemmet har han vært så langt!

For de som hadde håpet at han (ble råne likevel) skulle hete noe annet, feks. Frexta, så beklager jeg, men det ble aldri naturlig å kalle han noe annet enn Ribbe. Noe sier meg da at vi har valgt rett.

Ellers så kan jeg si at Ribbe tar turen hjem til Fredrikstad(bor i Oslo) neste helg og kanskje blir han også å se på stadion, men han er egentlig for ung til å være ute ennå, så vi får se hva det blir! Jeg derimot, kommer denne helga også.

Hællæ! Hællæ!
Ribbe er her
Hællæ! Hællæ!
Ribbe er her
Og køddær ru med Ri i bbe
så køddær ru med oss
så Ribbe han køddær ru ikke med!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340