Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 jun 04, 16:28
Klart det......men husk at hele mitt innlegg startet med hvem som holdt tippeliganivå i FORSVARET....For det er der FFK sliter om dagen!! Og det er det KUN Cwartek og Trondsen som holder TL tivå....... Helland har dessverre ikke innfridd....(det vet han nok selv), Hagen og Stian Johnsen har ikke vært gode på venstre backen...det er det INGEN som kan si imot!!...eller??...Når det gjelder de andre spillerene mener jeg at Koskela og Risholt nok er for LIKE spiller typer....men de har holdt bra nivå iår. West med sin enorme hurighet holder også god TL nivå. Ringberg kan dere da ikke si har holdt god TL nivå!!?? Jeg vet han er bedre.....ligger nok mye oppe i hodet på ham hitti iår, men han er på vei. Sørli holder grei TL nivå...
Dette er den BESTE oppstillingen FFK kan få med mulige forsterkninger i sommer....og da blir dette BRA!!!!!!!!:ffk::ffk::ffk:

......................Sørlie...........................

............Trondsen.......Kvarme.............. (Cwartek)

...Cwartek.............................???????

Enerly....Koskela.......Risholt......Johnsen

......................Ringberg.......................

.........................West.........................

---------------------------

den vitende


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340