Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 04, 02:13
Opprinnelig postet av Costanza
Og forskjellen mellom FFK og Ham Kam i år tro jeg er ganske enkel: de har en utrolig innsatsvilje og disiplin som ligger i bunn. De spiller taktisk smart og har et solid defensivt fundament. FFK er derimot mer offensive og naive i spillestilen.

Det siste der er jeg ikke helt enig i. Nå motsier du deg selv litt i forhold til det du skrev i kampreferatet. I starten av kampen spilte FFK med et defensivt fundament. I kampreferatet klager du på at de gjorde det. Men det var i den perioden vi hadde best kontroll. Problemet var at vi da ikke skapte en dritt offensivt. Mao må FFK spille det du kaller offensivt og naivt for å klare og skape målsjanser. Kamma klarer å skape masse samtidig som de har kontroll defensivt. Det mener jeg er forskjellen.

Opprinnelig postet av Costanza
PS! Jeg blir borte fra internett og dermed forumet og ffksupporter.net en del dager fremover nå. Sånn i tilfelle noen lurte....

Du får ha lykke til med eksamen da!!! (for jeg regner med at det er det som grunnen...)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340