Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 aug 08, 22:58
Endret: 14 aug 08, 23:02
Endret av: FFK1903

Tror Stabæk scorer borte mot Rennes, da er det bare å holde nullen for dem da...

Rosenborg tror jeg også går greit videre.

Til de som trykker på sitere-knappen fremfor svar-knappen. Når dere etter å ha skrevet innlegget trykker på forhåndsvisning, ser dere ikke hvor uoversiktelig det blir med fire, fem siteringer etter hverandre? Nå har jeg ryddet opp, men det blir ikke lettlest hvis dere trykker sitere-knappen hver gang dere skal skrive et svar og tar med hele debatten. Strengt tatt, når svarene kommer etter hverandre så er det ikke nødvendig å sitere i det hele tatt. Noen har få innlegg og kan unnskyldes, men enkelte har langt over tusen innlegg og klarer fortsatt å lage rotete innlegg. Dette gjelder selvsagt ikke kun brukere i denne tråden, men også andre brukere. Vær litt kritisk før dere klikker dere videre fra forhåndsvisningen, den er der for at dere skal få en mulighet til å endre på innlegget om det ikke ser bra ut, og fire, fem siteringer ser virkelig ikke bra ut.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340