Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tws

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 1

Lagt til: 31 mar 03, 00:05
Hei.
Det er altså jeg som har ordnet med FFKs lag for SIGames. Jeg har gjort mitt beste, men mange av instillingene som er på spillet nå, var der før jeg fikk oppgaven. Jeg både følte og fikk beskjed om at det ikke at det var min oppgave å feks vurdere hvem som var raskest av Lars Petter og Trondsen, en slik oppfatning variere selvfølgelig fra person til person.. Da jeg sa ja til å ta oppgaven av SIGames ble det sagt at man måtte ha en så subjektiv innfalsvinkel som mulig, og at man i liten grad skulle forandre på "karakterene" til hver spiller. Min oppgave var i utgangspunktet og rapportere om overganger o.l. Jeg står for det de få forandringene jeg har gjort, men jeg tar ikke ansvar for eventuelle svakheter som måtte ligge i databasen for spillet fra før. Jeg tok oppgaven fordi det var problemer med å finne "researchere" for FFK, og ble fortalt at CIGames hadde det fulle ansvar for sluttproduktet. Men som sagt var hovedoppgaven min å rapportere forandringer i stallen, og i svært liten grad å vurdere den enkelte spillers ferdigheter. Håper på forståelse fra mengden..
;)

Mvh

---------------------------

Tor W. Stålsett


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340