Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 28 mar 03, 23:29
Som sikkert mange fotballinteresserte vet, så har managerspillet CM4 nylig kommet. For første gang er det mulig å ta over FFK fra start av. Jeg har såvidt testet ut FFK, og dessverre så er det en del rart her. Noen her som har vært researcher for FFK og tør stå frem? Jeg vet dog ikke om det er researcheren eller SIGames som må stå ansvarlig for "feilene" - antagelig er det en kombinasjon. Er også flere andre lag i den norske delen hvor det er en del mindre feil.

- Vebjørn Hagen er høyreback i spillet. Alle har vel fått med seg at han er venstreback?
- Welton Melo er ren spiss på spillet, i FFK vil han spille venstre midtbane.
- FFK bør har altfor dårlig økonomi. Jeg fikk ikke fornyet kontraktene med Tore P, Welton Melo og Lars Petter Hansen fordi økonomien var for svak. Ei heller Michael Røn som valgte å gå til Elverum (!)
- Tilskuerantallene er horribelt. Snaut 2000 tilskuere i åpningskamp på Stadion hvorpå Bærum og Moss blant annet trakk flere tilskuere (!)
- Per Egil Ahlsen er ass. manager i FFK!
- Håkan Söderstjerna er ikke med, men det skyldes nok at han kom til klubben etter siste oppdatering av databasen. Ellers er alle spillerne med (noen med litt rare posisjoner og undervurderte) - i tillegg virker det som juniorlaget er komplett!
- FFK er kraftig undervurdert. Start og Godset ble før sesongstart utpekt som opprykksfavoritter, mens FFKs målsetning var å kjempe for å unngå nedrykk. Oddsen for opprykk var satt til 100-1 (!)

Selv om det var en del skuffelser som gjør at det ikke ble så realistisk som jeg hadde håpet og fikk inntrykk av at det skulle bli, så er det selvsagt morsomt å prøve seg i Eggens jobb. Spillet koster 399 kr i en butikk nær deg og er verdt det :) Med tiden vil det helt sikkert komme oppdateringer som retter på feilene og gjør spillet enda bedre. For det er bra! Kanskje kommer det snart også en editor hvor du kan gjøre justeringer selv. Etter seks spilte kamper ligger jeg selv på 8. plass, vant senest 1-0 borte mot Sandefjord etter scoring av Welton Melo! :-)

Andre som har erfaringer?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340