Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 aug 07, 09:05
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

 Vi har allerede solgt halve spillerstallen for å dekke opp et likviditetsproblem? Skjønner du det nå? Halve Tarik, Raio, Bjørkøy, Shaaban, Kvisvik på panikksalg for 22 millioner!!!!! Alternativet ville vært som for mange andre som får likviditetsproblemer: KONK!

Istedenfor å havne i den samme situasjonen mener jeg at klubben kan være tjent med å selge spillere i kontrollerte former hvor vi kan få mest mulig for de og sikre klubbens økonomi slik at den kan fortsette å vokse. Men det nekter du å forstå.

Du må da ihverfall skille mellom det å selge de beste spillerne våre til Investeringspoolen og det å selge dem til klubber som vi direkte konkurerer med. Noe annet blir jo skikkelig dumt.... De som eies 50% av Høili & co spiller vel fortsatt for FFK.....?

Hva er salg i kontrollerte former? Selge de vi får godt betalt for og beholde dem som ingen vil kjøpe?   Hva slags lag og økonomi får vi da?

Jeg er supporter og vil ha best mulig fotball-lag, så stoler jeg på at de som styrer økonomien gjør nettopp det: styrer økonomien.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340