Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 31 mar 04, 17:22
Jeg er også forundret over at de kvittet seg med Lars Petter Hansen uten at man hadde garantier for at en ny spiss ble hentet inn. Nå kan riktignok West brukes som spiss, det samme kan talentene Holberg og McDonald - men det blir ikke helt det samme...

Det jeg egentlig er mest forundret over dog, er fortsatt at man ikke fornyet kontrakt med Rikhardur Dadason. Han kunne blitt svært verdifull i Tippeligaen.

Knut Torbjørn Eggen har jo også selv uttalt i sin egen dagbok på fredrikstadfk.no at han ønsket seg 4 spillere av TL-format og at han bare hadde 3. Så han er med andre ord enige med oss som synes dette ser litt tynt ut. Regner med at de har forsøkt seg på noen spisser også (som de ikke har nevnt ovenfor media), men ikke lykkes der heller.

Synd. For det ser unektelig litt tynt ut. Ingen av våre tre spisser har vist seg scoringsfarlige på dette nivået ennå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340