Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 00:59

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Synes ikke akkurat at Jonna er en aggresiv terrier. Han er ikke en typisk"box-to-box player" som er delaktig i både offensiv og defensiv satsing, og som ikke nødvendigvis alltid jager ball. Risholt er en "box-to-box player" og han har en enorm viljestyrke og lederegenskaper som gjør han egnet som en spiller i førsteellveren til FFK. Det mener i allefall jeg....

Høm. Han er den av midtbanespillerne våres som gjør en størs innstats defensivt samtidig som han er lagets toppscorer. Dersom ikke det er å være delaktig i både offensiv og defensiv satsing vet ikke jeg. Du har rett i at Risholt er en box-to-box spiller, og det er derfor jeg ikke nødvendigvis er enig i at han ville vært en genial signering. Likevel, så forsterker han laget til en viss grad, og dersom den ideelle spilleren ikke er tilgjengelig så er det jo bedre enn ingenting.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340