Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 04, 00:04
Endret: 01 mar 04, 00:05
Hvis noen mente jeg svartmalte situasjonen gjør jeg ikke det, jeg har ennå troen på at dette kan snus. Men jeg er bekymret for situasjonen og litt småirritert på de som bare kommer med disse skadene hver gang. Greit vi kan godt si at det var 4 førstelagsspillere som er ute med skade i dag, men det er ikke lengre en unnskyldning for at vi blir rundtspilt av et lag som akkurat har rykket opp. Skulle nesten tro det bare var FFK som slet med skader, dog jeg ser at det er hele 13 spillere for øyeblikket, eller var vi nede i 11 nå? Vil tro at det er noen andre lag også som får så høye skadetall hvis de tar med andrelaget sitt.

Men vi får se når vi møter Odd, et annet TL-lag som har slitet i år. Eggen har i hvert fall troen på at de fleste spillerne er tilbake da. Syns Söderstierna har vært skadet lenge nå. På tide at vi får han i kampform.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340