Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 feb 04, 20:53
Endret: 29 feb 04, 21:01
Steinar Sørlie – Bjørnar Johannessen, Roger Risholt, Roger Helland, Vebjørn Hagen – Brian West, Tero Koskela, Jørgen Magnussen, Anders Holberg – Markus Ringberg og Dag Frode Hornseth

Dette laget stilte FFK med, og du kan ikke si at det er så utrolig mange som mangler her? Hele backrekka, utenom Trondsen, er vel inntakt. Det samme på topp. Vi scoret ikke mål, men slapp inn tre med hele førstelaget i forsvar og angrep. Vi mangler kun to spillere på midtbanen og Trondsen for å gjøre dette til en førsteellever, og da spiller det egentlig ingen rolle om de har 13 spillere på skadelisten, så lenge FFK stiller med en tilnærmet førsteellever.

Dette er for dårlig! Dog, det er kanskje klart at de 13 er med på å gjøre at det er to juniorspillere med. Vi burde uansett gjort det mye bedre enn dette.

Jeg skrev to førstelagsspillere, og det var vel tre. (Trondsen, Söderstierna, og tja, hvem vet hvem som får den siste plassen på midtbanen) Så så veldig feil kunne jeg ikke ta. Du får det til å høres ut som det er tretten førstelagsspillere som var ute. Hvis vi ikke klarer å prestere bedre med tre spillere ute, ser det vel stygt ut? Det må du være enig i.

Hvis det i innlegget ser ut som en førsteellever trenger kun solid forsvar og angrep for å vinne, var ikke det meningen, men to junioner på midtbanen trenger ikke dermed å si at vi blir rundspilt. Det er tross alt spillere dette også, vi stilte ikke med 9 mann, vi stilte med 11, inkludert juniorspillere.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340