Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 feb 04, 13:58
Det er merkelig hvor mye 1 spiller som er totalt ukjent skal ha og si da!!!

For 1 uke siden var det stor missnøye blant mange her inne. Det virker som om det uavgjorte resultatet mot RBK + kjøp av Koskela har gjort underverker med FFK.

SLIK ER DET IKKE - VÅKN OPP.

FFK har etter min mening ikke noen bedre tropp nå enn forrige uke. Koskela er sikekrt en bra spiller, men siden ingen kjenner til han, og ettersom han ikke har noen landskamper for Finnland, så kan han ikke være så utrolig god at han hever FFK til de grader.

Jeg håper at FFK nå er ferdig med å handle langsiktig, for det er det de har gjort hittil (Brenne, Hornseth, West, Garro, McDonald, Solvang og Koskela).

Nå vil jeg ha 2 KLASSESPILLERE inn i FFK.
- 2 spillere som vi vet hva vi får av.
- 2 spillere som trekker opptill 1000 tilskuere ekstra på hjemmekampene.
- 2 spillere som gjør at vi kan tippe FFK mellom nummer 3-8, istedenfor mellom nummer 8-14.

Med andre ord, 2 av følgende alterantiver: Dagfinn Enerly, Thomas Pereira, Jan-Derek Sørensen, Daniel Bråthen, Morten Gamst Pedersen, Magne Hoset eller Olav Tuelo Johannesen.

Ang. Lars-Petter Hansen så hadde det vært artig dersom han fikk en knallsesong.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340