Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 des 06, 01:35
Endret: 21 des 06, 01:40
Dette setter uansett Morgan, med sitt "negativt rulleblad" utad når det kommer til moral og etikk, i et MEGET dårlig lys for menigmann. Jeg heller til at Morgan har forsøkt å holde dette sjult, av frykt for å bli naglet på det påståtte hendelses-,og tidsforløpet, i Eggensaken. Nå er faktisk hele klubben i en kinkig situasjon hva gjelder troverdighet. ALLE fakta bør på bordet snarest. For mye blir holdt sjult for den store skare av supportere, og iallefall jeg føler at klubben forsøker å føre oss bak lyset, uvisst av hvilken grunn. Det hele bunner i at klubben har gjort et veivalg i forhold til trenerspørsmålet, uten at man står  for sannheten rundt det.

Lsk har hatt en liknende situasjon, men der taklet man 2-dagers støyten i media på en mye mer åpen og ærlig måte. Selv om ikke bakgrunnen for hendelsen var veldig beundringsverdig. Lsk, om ikke dens bakmenn, fremstår dermed fortsatt med en viss verdighet.

Det har blitt påstått at klubben har blitt mye mer åpen osv etter Morgan sin inntreden, men dersom åpenheten vi blir presentert kun inneholder løgn og fanteri så foretrekker jeg en lukket og ærlig klubb. Begynner man først å rote seg inn i en ond sirkel med halvsannheter, kommer man sjelden ut av det med hevet hode.

Ps, i utgangspunktet positiv til Morgan, men nå begynner ting og lukte alt annet enn markjordbær. Detta liker jeg ikke!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340