Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 des 06, 21:31
Endret: 19 des 06, 21:32

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
 det virker som folk her inne tror at eggen er verdens beste fotball trener, på tide å våkne for de kanskje?? at han har 1 cupmesterskap på alle de årene han har trent fotball er imponerende gitt.......... og at han tok ffk fra 2- tl er greit nok, alle ser hvordan han har slitt med å holde laget i TL også...

 

Dette synes jeg var sleivete til deg å være. Hva jeg har lest er det ingen her som sier at Eggen er verdens beste trener. Men vi er en del som mener at han er en av de dyktigste i Norge, og de fleste andre topptrenere i Norge kan tas til inntekt for det synet. Eller du kan gjerne foreslå en trener som har en annen oppfatning?

 

Det Eggen har gjort med FFK er ganske enkelt imponerende, gitt det utgangspunktet han hadde da han overtok laget. I 20 år har FFK mislykkes med alt av betydning, som en annen amatørklubb. Eggen har gjort FFK til en vinnerklubb igjen. Med de begrensede ressurser og det spinkle støtteapparatet Eggen har hatt rundt seg er det enn mer imponerende. Hvor stor prestasjon var det til sammenligning å lede RBK til nok et seriegull i år? RBK er dobbelt så rik som noen annen norsk klubb, de har et dobbelt så godt lag, et enormt støtteapparat i alle bauger og kanter, nærmest bunnløs lommebok etc. Enhver B-trener burde ha klart å lede Norges suverent beste lag til sitt 14. serigull på 15 år (eller hva faen det er), men bare en virkelig god trener kunne klare å løfte FFK opp fra gjørma igjen.

 

Selvsagt har det vært et slit å holde en nyopprykket lag i TL, men Eggen har da lykkes, har han ikke? Først nå er FFK i ferd med å finne fotfeste for alvor. Det tar så lang tid når laget skal bygges opp nærmest fra grunnen, ny stadion skal bygges,  administrasjonen profesjonaliseres og budsjettene tidobles. Tror du alt dette er gjort i en håndvending?

Hvis du er en av dem som tror man har etablert seg i TL etter én sesong, hadde du passet bedre som HamKampatriot.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340