Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 nov 06, 12:02
Endret: 27 nov 06, 12:12
Opprinnelig postet av Holters
Gerrbrand startet karrieren som høyreback i Hammarby, men gjorde størst inntrykk på stopperplassen. I tillegg mener jeg å ha lest at han spilte en god del som høyreback i Leicester.


Det i seg selv er jo grunnen til at flere synes det kan være en tanke å prøve Gerrbrand på høyrebacken. Får vi inn en mer dominant og bedre midtstopper, så kan Gerrbrand være backup til stopperplassen og kjempe med Czwartek om høyrebacken. Styrkene til Gerrbrand tror jeg kommer mer til sin rett på høyrebacken. Han er først og fremst hurtig og god med ballen i beina, mens duellspillet er langt svakere. Hvis han i tillegg har en god innleggsfot, så kan han nok gjør en riktig så god jobb på høyrebacken.

 

Ok, nå leser jeg mye rart rundt omkring. Mener og ha lest at Gerrbrandt har vært en lovende midtstopper. Og at han blir omtalt som midtstopper både i svenske, norske og engelske medier, derfor synes jeg det var litt merkelig. Selvfølgelig bra og ha spillere med alsidige egenskaper. Men jeg mener at  en god back og en god midtstopper er såpass forskjellige i egenskapene at jeg er skeptisk til noe sant på fast basis, men alt kan jo trenes på.

 

Etter hva jeg kan huske sa vel Gerrbrandt også at han har spilt back, men at han så på seg selv som midtstopper.


Moderator: Fint om du ikke siterer hele innlegget, men lager et utsnitt med det du svarer på. Det blir så mye sitater og lite svartekst ellers.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340