Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 27 nov 06, 11:51
Endret: 27 nov 06, 11:55
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av tomroar

piroja må få en ny makker, vi så effektene av dette når bora kom topp motivert midtveis det første året i eliten. han hadde de egenskapene. Hans motivasjon ble drept av Drillo og kom aldrig tilbake

Gerrbrand er en middels midtstopper, hans egenskaper tror FFK kan utnytte mye mer som høyre back når han får en sjef ved siden av seg.

Bullshit lange veier. En middels midtstopper som har spilt i Premier League!!!! Du har peil du. Patrick er dessverre sterkt undervurdert blant supportere og journalister som ikke har peil!!!


Nå falt vel hele argumentet ditt i fisk? I og med at Gerrbrand aldri har spilt i Premier League og knapt var god nok for Leicester i Championship? Lite spilletid var jo årsaken til at han forlot Leicester. Du kan ro så mye du vil, men argumentene veier ikke akkurat tungt når du hevder at andre ikke har peil, og så viser det seg at du selv heller ikke har peiling...

Når FFK leter etter en ny midtstopper, så er vel det bare et tegn på at de fleste som ikke har peil faktisk har litt peil likevel?

Gerrbrand startet karrieren som høyreback i Hammarby, men gjorde størst inntrykk på stopperplassen. I tillegg mener jeg å ha lest at han spilte en god del som høyreback i Leicester.

Det i seg selv er jo grunnen til at flere synes det kan være en tanke å prøve Gerrbrand på høyrebacken. Får vi inn en mer dominant og bedre midtstopper, så kan Gerrbrand være backup til stopperplassen og kjempe med Czwartek om høyrebacken. Styrkene til Gerrbrand tror jeg kommer mer til sin rett på høyrebacken. Han er først og fremst hurtig og god med ballen i beina, mens duellspillet er langt svakere. Hvis han i tillegg har en god innleggsfot, så kan han nok gjør en riktig så god jobb på høyrebacken.

Gerrbrand er uansett ung, så han var et godt kjøp av FFK. Bare 25 år den mannen, og har fortsatt gullårene igjen foran seg! At Gerrbrand er noe undervurdert kan vi nok alle være enige i, men slik er det alltid. Publikumsspillerne, d.v.s. de som er mest spektakulære i spillestilen får alltid mest omtale. Risholt, Piiroja og West er stjerneeksempler på dette.

Edit: Æsj, jeg brukte altfor lang tid på å skrive og nå ser jeg at Costanza skrev omtrent det samme.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340