Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 okt 06, 23:46
10 år er for meg kortsiktig.. argumentene mine? det går jo på sjela.... for meg så vil det svi i kroppen hver gang en eller annen på tv eller msgboard skriver eller snakker om dildoheaven stadion. 

hva er 3-4 mill i året idag egentlig??  nok penger til å kjøpe enda en middelmådig spiller? nei, da vil jeg heller beholde sjela og æren, samt benytte de talentene vi har i egne rekker..

Hva  gjorde rema 1000 når alle skulle ha bonuskort her og der? de gikk motsatt og sa : "bare lave priser".

jeg tror merkevaren FFK faktisk vil tjene på å stå imot presset.. å tørre å ikke gå etter "lettvinte " penger, å opprettholde en viss integritet tror jeg vil gi positive utslag for alle andre som sponser FFK.


Hva blir neste hvis vi selger stadion? skal vi selge søylene også? søyle 1 får rema, søyle 2 får DNB..    Du sier at diskusjonen om pengegaloppen ikke hører hjemme her. det er jo så feil som det kan få blitt. det er AKKURAT hva dette handler om

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340