Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5546

Lagt til: 11 okt 06, 10:03

Hvis noen er villig til å betale for å ha navnet på Stadion så blir jeg faktisk litt stolt på vegne av klubben. Dette gir større muligheter til sportslig satsning, og det er noe jeg setter pris på. Tippeligaen er under stor utvikling. Klubbenes budsjetter blir stadig større i tråd med økte TV inntekter og økte billett inntekter. Strømsgodset vil ha et busjett på mer enn 50 mill neste sesong, og AAFK har hatt et større budsjett enn FFK denne sesongen til tross for at de er i adecco ligaen. Å si nei til pengene er det samme som å ønske seg nedover i divisjons systemet.

Sammenligningene med Barcelona er mildt sagt latterlig.

 

Det blir også rimelig håpløst å begynne å diskutere draktfarger i forhold til dette. Det er nå blitt vanlig å selge stadion navn i hele verden. FFK vil ikke være banebrytende i denne sammenheng. Å slifte draktfarger etter en sponsors ønske er på ingen måte like vanlig. Har bare hørt om et tilfelle(som jeg ikke tror ble noe av).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340