Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 okt 06, 19:52
Dette har jeg dessverre fryktet lenge. Det er synd at litt av sjelen til en klubb kan selges for penger, og lar vi dette passere, hva blir da det neste?

Sjelen til klubben er i grunn en flott kake, litt etter litt blir det tatt biter av denne kaka, og selger vi stadionnavnet står vi snart igjen med bare smuler.

Er redd at de pengene som strømmer inn i klubbene i skrivende stund omtrent vil få en inflasjon i norsk fotball, og at fire, fem millioner ikke kommer til å være verdt det de er i dag (aner ikke hvor mye vi får for stadionnavnet). Jo mer penger som blir sprøytet inn i klubbene, desto dyrere vil spillerne og lønningene deres bli. En jevn strøm av økte inntekter kan være sunt, men det vi har opplevd de siste årene nå begynner å skremme meg. Vi vil få en blåmandag en gang i fremtiden, og da har vi brått solgt unna alt som kan gi oss inntekter, og investorene og sponsorene har omtrent all makt i klubbene.

For de pengesterke kommer ikke til å stoppe ved stadionnavn, de kommer til å fortsette å finne andre måter på å fremme sitt firma/ego på ved å gi penger til klubbene, som ser ut til å miste alt av dybdesyn.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340