Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 19:37

Opprinnelig postet av Holters
Skrev noe om dette i en annen tråd:

"Jeg tror at tribunenavnene er noe som faktisk kommer til å bli tatt i bruk blant folk og dermed er det ganske god reklame. Det er mye enklere å si "fb-svingen" enn "tribune sør". Det er bare å se til vår hovedstad og hvor flittig brukt "VG-svingen", "Cola", "Postbanken" osv er i bruk."

"Derimot tror jeg aldri noen ville finne på å kalle Fredrikstad stadion for noe annet enn "stadion" eller rett og slett "Fredrikstad stadion" uansett hva navnet måtte bli solgt og døpt om til å bli. Det er i alle fall et veldig godt argument for meg å selge stadionnavnet dersom det bringer inn god kapital. I utgangspunktet er jeg imot å selge stadionnavnet, men har blitt mer og mer overbevist for salg når jeg hører hvor mye kroner det faktisk bringer inn. 30-60 millioner kroner over ti år er latterlig mye penger kun for et fiktivt navn."

 

Jeg er enig at de skal selge tribunene, der bryr jeg meg ikke, det er bare positivt. Derimot synes jeg det blir idiotisk å kalle det noe annet enn stadion eller Fredrikstad stadion!!! Da ødelegges fotballen igjen av pengene!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340