Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 10 okt 06, 19:30
Skrev noe om dette i en annen tråd:

"Jeg tror at tribunenavnene er noe som faktisk kommer til å bli tatt i bruk blant folk og dermed er det ganske god reklame. Det er mye enklere å si "fb-svingen" enn "tribune sør". Det er bare å se til vår hovedstad og hvor flittig brukt "VG-svingen", "Cola", "Postbanken" osv er i bruk."

"Derimot tror jeg aldri noen ville finne på å kalle Fredrikstad stadion for noe annet enn "stadion" eller rett og slett "Fredrikstad stadion" uansett hva navnet måtte bli solgt og døpt om til å bli. Det er i alle fall et veldig godt argument for meg å selge stadionnavnet dersom det bringer inn god kapital. I utgangspunktet er jeg imot å selge stadionnavnet, men har blitt mer og mer overbevist for salg når jeg hører hvor mye kroner det faktisk bringer inn. 30-60 millioner kroner over ti år er latterlig mye penger kun for et fiktivt navn."

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340