Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 29 sep 06, 14:55
Fikk det idag, og har nettopp spilt FFK-Sandefjord.
PAC er av en eller annen grunn ikke i FFK-stallen, så han måtte jeg lage. Og overgangene etter 27. august er heller ikke tatt med, så Vuorinen og Stadheim er heller ikke der. Men når den første patchen til spillet kommer skal visst de siste overgangene også være med.
Gameplayet er mye bedre enn tidligere versjoner. Ballen oppfører seg mye mer realistisk, og bevegelsene til spillerne er også bedre. Og nå kan man også få frispark for albuebruk i hodedueller. Keeperne er blitt forbedret, i den forstand at mens de ser mer troverdige ut, så kan de også en gang iblant gjøre skikkelige tabber akkurat som i virkeligheten.
Må si det var fett å løpe oppover venstrekanten med Simen og sende en perfekt ball framover til Berti som kom på overlapp.
Kampen endte forøvrig 3-1 etter et selvmål av SF i 1. omgang, en lekker volley av Tóth etter innlegg fra Tarik, og en Multaharju-suser i krysset fra 20 meter i 2. omgang. Hvem som scora for Sandefjord husker jeg ikke.

Et par irriterende ting er at motstanderne innimellom blir løpende altfor mye fram og tilbake med ballen. For eksempel v. backen tar med seg ballen over på høyresiden for så å snu 180 grader og løpe inn til midten og så tilbake til egen 16-meter igjen, der han kliner ballen utover sidelinja fordi spissen din er fire meter ifra. Heldigvis skjer det ikke altfor ofte, og det er vel forhåpentligvis enda mindre av det på høyere vanskelighetsgrader.

Men så langt er iallefall spillet verdt penga, og jeg har fremdeles ikke prøvd karieremodusen, som skal være den beste noensinne.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340