Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Stadheim vil vekk

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 22:51
Det er vel på juniornivå han bøtter inn mål ?? Men det er et langt sprang der i fra og opp til Tippeliganivå. Så hvor lett Tarik tok det, slet som rakkern for å score. Og jeg ser Tarik som et mye større talent enn Trulsen.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jul 07, 22:52

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av scheien
det ser ihvertfall ikke lyst ut for han nå som vi har fått gashi å wehrmann. så det er bare å prøve å få litt igjen for han. han har ikke vist til noe i ffk trøya. hadde trua på han jeg. men den har jeg mista.


Stadheim konkurrerer ikke mot de 2 da. Trua på Stadheim har jeg aldri hatt. Skjønner ærlig talt ikke hva de så i han.

 

Nei men uff da, tenk å skrive og slenge slik dritt om personene som hentet Stadheim. Nei dette vurde vært sensurert

 

"IRONI"

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 23:06
Opprinnelig postet av stjernengutt

Nei men uff da, tenk å skrive og slenge slik dritt om personene som hentet Stadheim. Nei dette vurde vært sensurert

 

"IRONI"



Jeg har ikke bedt om sensur.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 jul 07, 23:22
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av HotDream

Forskjellen på de du nevner og Trulsen er jo at de alle har fått sjansen i TL, det har ikke Trulsen fått, men han bøtter inn mål på det nivået han spiller på nå.



Han har scoret 4 mål. Jeg ville ikke bruke uttrykket "bøtte inn" akkurat, men han har jo scoret nest flest. Her er forøvrig målscorerne på FFK2 hittil:

5 mål
Johansson

4 mål
Kouadio
Trulsen

3 mål
Toth

1 mål
Hoås
Shabani
West
Sangiroglu
Vuorinen
Egeih

 

Hvor mange minutter/kamper har Trulsen på FFK2? 4 mål kan være mye,hvis han ikke har mange kampene/minutter...og hvor mange kamper har han spillt midtspiss? Vi vet jo at det har vært kamp om spissplassene på FFK2. Vouorinen,Toth,Hoås,West og Gardar har vel blitt foretrukket som oftest tidligere på sesongen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 jul 07, 08:55
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvor mange minutter/kamper har Trulsen på FFK2? 4 mål kan være mye,hvis han ikke har mange kampene/minutter...og hvor mange kamper har han spillt midtspiss? Vi vet jo at det har vært kamp om spissplassene på FFK2. Vouorinen,Toth,Hoås,West og Gardar har vel blitt foretrukket som oftest tidligere på sesongen?

Aner ikke. Aner ikke. Aner ikke.
Det er liksom ikke helt lett å finne komplette kilder på hvilke spillere som har spilt og ikke minst hvor lenge de har spilt. Men etter å ha lett på FBs sider, FFKs sider, FFKsupporter.net og googlet meg blå har jeg funnet en del info.

Trulsen har ikke spilt så mange kamper. Det er først og fremst de siste kampene han har fått spille.

Jeg håper uansett, som skrevet tidligere, at Trulsen får en del kamper på A-laget i år, for å føle litt på tempoet og nivået. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 07, 09:34
Enig, la Trulsen få kjenne på nivået. Noen innhopp på slutten av kampene..

---------------------------

RednWhite


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 29 jul 07, 10:38

FFK spiller 4-4-2. Det vil si at når man spiller med 2 lag på trening så er det kun 4 spillere som får spille spiss. De spissene som må spille midtbane vil da ikke være like bra rustet mot en kamp situasjon. Jeg tror vi kan rangere FFK`s spisser på følgende måte:

Tarik

Fofana

Gardar

West

Hoås

Hvem skal Trusen ta plassen fra?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 07, 10:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt

FFK spiller 4-4-2. Det vil si at når man spiller med 2 lag på trening så er det kun 4 spillere som får spille spiss. De spissene som må spille midtbane vil da ikke være like bra rustet mot en kamp situasjon. Jeg tror vi kan rangere FFK`s spisser på følgende måte:

Tarik

Fofana

Gardar

West

Hoås

Hvem skal Trusen ta plassen fra?

Hoås har vel ikke noe på den lista å gjøre? Bosmannspiller etter sesongslutt og jeg har en følelse av at han er ferdig i FFK . Fofana trenger en tur på benken. West? Han er ihverfall langt unna å være så god som han var. Tarik kan også spille kant. Han fikk jo gjennombruddet sitt i TL som kanspiller ifjor. Begynner å bli plass til 10 min for en ungdom da vel??

---------------------------

RednWhite


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 29 jul 07, 12:19
enig med HotDream. Hoås forsvinner ganske sikkert etter sesongslutt...

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 07, 13:12

Går vel hvertfall an å prøve unge Trulsen vel? Folk var jo svææææært skeptiske til Tarik Elyounoussi, og det var mye drittslenging om at "man kan ikke bruke en så ung og dårlig spiller som ham. Han er jo ikke vant til dette nivået". Det samme var det om Agim Shabani.. Så vidt jeg kan se, er vel dette de to største talentene vi har utviklet på lenge!

 

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 jul 07, 15:40
Synes Trulsen kan få prøve seg et par minutter på bekostning av Fofana. Både Fofana og Trulsen er talenter som kan bli gode, derfor mister vi ikke en spiller av en type "rolle" hvis vi setter innpå Trulsen.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jul 07, 17:08
Få vekk Stadheim!! Elendig spiller som ikke har noe i FFK å gjøra! Får vi noe for han så er jo det fint, men tviler på at noen vil gi så mye for han der..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jul 07, 17:48
Er nok ikke god nok han, som så mange andre av de Eggen henta.....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 07, 17:55
Han har teknikken og vikarierte ok for Raymond mot Strømsgodset, men har ikke fart nok. Selg Selg Selg sier nå jeg...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 29 jul 07, 20:59
Opprinnelig postet av Lemmy

Går vel hvertfall an å prøve unge Trulsen vel? Folk var jo svææææært skeptiske til Tarik Elyounoussi, og det var mye drittslenging om at "man kan ikke bruke en så ung og dårlig spiller som ham. Han er jo ikke vant til dette nivået". Det samme var det om Agim Shabani.. Så vidt jeg kan se, er vel dette de to største talentene vi har utviklet på lenge!

 

 

Så Tarik og Shabani for første gang for mange år siden. Ikke tvil, hverken den gang eller nå om at dette var noe utenom det vanlige. Trulsen fremstår som mer "ordinær". Det betyr ikke at han ikke kan komme på toppnivå, men det vil ta tid.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jul 07, 22:10

Kan FFK klare og selge Stadheim, så slå til.

Dessverre har ikke Stadheim det som skal til for å få fram det potensiale han viste for noen år siden.

Er frekk nok til å sammenligne med bl.a Hoås.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 09:50
Opprinnelig postet av dracula
Kan FFK klare og selge Stadheim, så slå til. Dessverre har ikke Stadheim det som skal til for å få fram det potensiale han viste for noen år siden.

Er frekk nok til å sammenligne med bl.a Hoås.

Er ikke så frekt å sammenligne med Hoås selv om Stadheim en gang i tiden holdt et meget godt nivå, noe Hoås aldri har gjort, men de har begge stagnert. De kan i beste fall få en positiv utvikling ved å bytte klubb...

---------------------------

RednWhite


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jul 07, 10:21
Eller endre personlig innstilling

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 jul 07, 17:20
Har en følelse av at Bryne kommer til å komme på banen her.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 07 aug 07, 00:45

Noen som har hørt noe mer i denne saken? Han er vel milevis fra en startellever om dagen?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340