Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Stadheim vil vekk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 13:47
Endret: 28 jul 07, 13:48
Frustrert Stadheim

Sogningen Anders Stadheim er frustrert over liten spilletid i Fredrikstad.

Den tidligere landslagsspilleren sier til Sogn Avisat  han er lei av ikke å bli satsa på, og åpner for en retur til Sogndal.

www.fotballtips.no/default.asp

Tenk å betale flere millioner for han.

Han er vel av de første floppene FFK har hatt?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 jul 07, 14:20
Tviler på klubben kommer til å være spesielt vanskelige å ha med å gjøre på det.
Stadheim er fullstendig overflødig nå og har aldri vist noe i nærheten av hva vi trenger.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 14:22
Spør om Sparta er interessert ??

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 14:29
Den brutale sannhet. Han holder ikke nivået og er det noen som skulle være frustrert så er det vel FFK som har kjøpt en dyr spiller som ikke innfrir..

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 14:44
Opprinnelig postet av HotDream
Den brutale sannhet. Han holder ikke nivået og er det noen som skulle være frustrert så er det vel FFK som har kjøpt en dyr spiller som ikke innfrir..


Og Stadheim er ikke alene om å ha den karakteristikken der. Det florerer av dem synes jeg.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 jul 07, 15:00
det ser ihvertfall ikke lyst ut for han nå som vi har fått gashi å wehrmann. så det er bare å prøve å få litt igjen for han. han har ikke vist til noe i ffk trøya. hadde trua på han jeg. men den har jeg mista.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 15:03
Opprinnelig postet av scheien
det ser ihvertfall ikke lyst ut for han nå som vi har fått gashi å wehrmann. så det er bare å prøve å få litt igjen for han. han har ikke vist til noe i ffk trøya. hadde trua på han jeg. men den har jeg mista.


Stadheim konkurrerer ikke mot de 2 da. Trua på Stadheim har jeg aldri hatt. Skjønner ærlig talt ikke hva de så i han.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 jul 07, 15:05
Stadheim er egentlig sentral midtbanespille ja.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 15:07

Opprinnelig postet av scheien
det ser ihvertfall ikke lyst ut for han nå som vi har fått gashi å wehrmann. så det er bare å prøve å få litt igjen for han. han har ikke vist til noe i ffk trøya. hadde trua på han jeg. men den har jeg mista.

Hadde også tro på ham da han kom, men det virker som om han spiller helt uten selvtillit. Kanskje et klubb-bytte vil gjøre ham godt... Hadde jo vært fint om vi kunne få igjen noen av kronene vi har betalt, men lag som vil ha en spiller som er en flopp i TL har vanligvis ikke økonomi til å betale så mye.. Utlån er kanskje en løsning for ihvertfall å slippe unna lønnsutgiftene? 

---------------------------

RednWhite


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 07, 15:12

Dette var vel et bomkjøp. Anders Stadheim har en lekker pasningsfot, og et bra skuddben. Han har i tillegg god teknikk. Men god teknikk teller vel egentlig ikke når man ikke har tempoet og farten som skal til.

Dette er en overflødig spiller, som bare tar plass! Mye bedre med feks. plass til Michael Trulsen på benken isteden for Stadheim.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 15:23
Opprinnelig postet av Lemmy

Dette er en overflødig spiller, som bare tar plass! Mye bedre med feks. plass til Michael Trulsen på benken isteden for Stadheim.



Trulsen konkurrerer da ikke på samme plass som Stadheim ?? Da må vi heller ta vekk en av spissene som allerede sitter der. Hvem vil du da ta vekk ?? Gardar eller West ??

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 07, 15:25

Var ikke sånn ment. Men han tar jo plass på benken fordet.. Ok, la oss si Kouadio da. Han konkurrerer jo om venstrekanten. Vil heller se Trulsen enn Fofana eller West.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 15:32
Opprinnelig postet av Lemmy

Var ikke sånn ment. Men han tar jo plass på benken fordet.. Ok, la oss si Kouadio da. Han konkurrerer jo om venstrekanten. Vil heller se Trulsen enn Fofana eller West.



Sånn jeg ser det så hadde Trulsen kun konkurrert om en spissplass. At du vil heller se Trulsen enn Fofana eller West, tja. Jeg tror nå det er altfor tidlig for han. Neste år kanskje.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 15:41

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Spør om Sparta er interessert ??

De har spurt, men han ville ikke dit.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 28 jul 07, 15:43
Opprinnelig postet av Lemmy

Vil heller se Trulsen enn Fofana eller West.

 

Da er du rimelig på jordet. Trulsen kan absolut bli en bra spiss, om noen år. Har langt fra markert seg like sterkt så langt som andre unge spillere en kan sammenligne med. F.eks Tarik, Roberts, Børulfsen og Knudzon.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 16:13

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Da er du rimelig på jordet. Trulsen kan absolut bli en bra spiss, om noen år. Har langt fra markert seg like sterkt så langt som andre unge spillere en kan sammenligne med. F.eks Tarik, Roberts, Børulfsen og Knudzon.

Forskjellen på de du nevner og Trulsen er jo at de alle har fått sjansen i TL, det har ikke Trulsen fått, men han bøtter inn mål på det nivået han spiller på nå. Ingen (selv ikke de som kan og vet allt) vet hvordan Trulsen vil takle nivået i TL. At han kan klare det minst like bra som feks Fofana er jo langt fra umulig. Han er da ikke noe dårligere når han spiller på 2dre laget. Jeg syns de skal la ham få prøve seg i noen kamper som innbytter i TL så han kan få kjenne på nivået.  

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 16:28
Endret: 28 jul 07, 16:28
Opprinnelig postet av HotDream


Forskjellen på de du nevner og Trulsen er jo at de alle har fått sjansen i TL, det har ikke Trulsen fått, men han bøtter inn mål på det nivået han spiller på nå. Ingen (selv ikke de som kan og vet allt) vet hvordan Trulsen vil takle nivået i TL. At han kan klare det minst like bra som feks Fofana er jo langt fra umulig. Han er da ikke noe dårligere når han spiller på 2dre laget. Jeg syns de skal la ham få prøve seg i noen kamper som innbytter i TL så han kan få kjenne på nivået.  



2.laget har scort 25 mål. Hvor mange av disse har Trulsen gjort ?? Bøtte inn mål tviler jeg på at han har gjort.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jul 07, 16:51
Selvfølgelig holder ikke Trulsen nivået til Fofana nå..... Fotball er kanskje ikke så vanskelig, men så enkelt som en del her inne gjør det til er det ikke.....

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 28 jul 07, 21:15
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Spør om Sparta er interessert ??

De har spurt, men han ville ikke dit.


Hvorfor ikke? Er det ikke bedre å spille for Sparta enn å sitte på benken for FFK kamp etter kamp?

---------------------------

FFK for alltid!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 22:46
Opprinnelig postet av HotDream

Forskjellen på de du nevner og Trulsen er jo at de alle har fått sjansen i TL, det har ikke Trulsen fått, men han bøtter inn mål på det nivået han spiller på nå.



Han har scoret 4 mål. Jeg ville ikke bruke uttrykket "bøtte inn" akkurat, men han har jo scoret nest flest. Her er forøvrig målscorerne på FFK2 hittil:

5 mål
Johansson

4 mål
Kouadio
Trulsen

3 mål
Toth

1 mål
Hoås
Shabani
West
Sangiroglu
Vuorinen
Egeih

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340