Ardian Gashi
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Gashi: - FFK blir et topplag
Dette viser at klubben satser, og det gir kanskje en signaleffekt til andre klubber. Når vi kan handle profiler som Werhman og Gashi så viser FFK økonomsiske muskler. Det betyr kanskje at det er lenge til andre klubber legger inn skambud på våre viktigste spillere (hvis tre mill for Bertie stemmer for eksempel). Lag som ikke er avhengig av å selge, får gjerne mer for sine nøkkelspillere enn lag som kunne trengt det de får av penger.
Kanskje ikke akkurat der jeg ville ha en forsterkning, men er uansett veldig glad for å se kvalitetsspillere komme til klubben. Så får heller Grönis gruble over hvordan komponeringen av midtbane skal være, tror og håper han har mer oversikt enn oss her inne :p
Velkommen!
- Det er en fantastisk dag
Intervjuet ser du på www.fredrikstadfk.no/content/view/403/1/
- Fra vår side er det en fantastisk investering. Sammen med de andre kvalitetsspillerne vi har hentet, er det det største løftet vi har tatt noen gang i klubbens historie, sier administrerende direktør Morgan Andersen til FFKTV.
Gashi er spilleklar til mandagens kamp mot Lyn.
Velkommen Ardian!
Norgestmestere 2006
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Onsdag ble det klart at Brann kommer til å gjøre et bytte på den sentrale midtbanen. Hassan El Fakiri har skrevet under en 3 1/2-årsavtale med klubben og fyller dermed tomrommet etter Ardian Gashi som i ettermiddag ble klar for Fredrikstad.
I følge BT betalte FFK 5 mill for Gashi
Herlig å se at klubben satser, og kjøper inn spillere vi vet kan forsterke stallen, istedenfor å hente tonnevis av Given Mabasa`er på prøvespill først. Itt`no knussel, som ho Marte sa. =P
Ser fram mot en lys høst for FFK.
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Dette gjør godt for oss FFKsupportere. Det har vært en rolig sommer, med få prøvespillere. Vi har hentet spillere vi har kjennskap til, og har derfor sluppet å ha dem på prøvespill. Og Sobotzik hadde ikke vært dårlig han heller, så det viser at vi ikke har vært idioter i overgangsmarkedet for en gangs skyld.
Gleder meg veldig til å se den nykomponerte midtbanen Grönis nå lager, han har nok virkelig gått i tenkeboksen!
Så håper jeg Ardian kan bidra til en knakandes høstsesong, UEFAcupspill og en god 2008sesong. Håper bare ikke han forsvinner like fort som han gjorde fra Bergen.
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Opprinnelig postet av endre
Uten at jeg skal dra frem dette igjen; men kan da Ardian spille for oss hvis vi kommer til et gruppespill i UEFA cupen? Det var så mye frem og tilbake sistTor ikke det siden han sist kom inn som innbytter for brann
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ære være Plankebyen
Velkommen ardian!
Håper du vil gjøre det bra for oss her
Burn in hell, por favore..
Gashi til FFK bak Branns rygg
Så sent som natt til onsdag trodde Mjelde at Gashi skulle spille
www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1245251.ece
Mens Gashi sier dette.
- De kunne vært ærlige
- Hva skjedde i Brann? - Målet mitt var å vinne gull med Brann, men etter hvert så jeg det slik at det ikke var noe vits for meg i å være i en klubb som ønsket å selge meg. Det handler om tillit og ærlighet, og det er viktig for meg å være i en klubb som virkelig ønsker meg. Det gjør Fredrikstad.
Og fortsetter:
- Det har vært et dobbeltspill bak min rygg. Jeg ser på meg som en veldig lojal spiller. En spiller som blør for drakta. Jeg synes jeg hadde fortjent litt ærlighet. De kunne kommet bort til meg og sagt hva situasjonen var, men det eneste de har sagt er at de helst ville ha meg i laget. Derfor regnet jeg også med at Fredrikstad var uaktuelt, sier han til FXT.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914