Vi står vel støtt bak Morgan i morgen også?
Det jeg mener, er at Plankehaugen bør bruke denne støttebanneren www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article slik de gjorde mot Vålerenga.
Det er vel nå Morgan trenger mer støtte mer enn noen gang.
Har dere tenkt på dette Plankehaugen?
---------------------------
Heia FFK
Det er vel rimelig teit å bruke et sånt banner to ganger? (var fint den første gangen)
Det er ingen ting om FFK-LSK på FFK tv
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ser ingen problemer med å støtte Morgan, gidder ikke henge meg på det sinnsyke ryktetoget og alle forutinntatte meninger. Høili har selv sagt at Morgans inntreden i klubben var avgjørende for hans videre satsing. Som igjen gjorde at ikke klubben ble slått konk. Det holder for meg, hva han har gjort tidligere i livet, er meg totalt uinteressant.
Så: Full Morganstøtte fra meg!
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Skrev ting jeg er helt enig i.
Så: Full Morganstøtte fra meg!
Morgan har min fulle støtte også.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Kanskje vi kan sende han støttehilsen på sms?
Det er litt av en dag han skal igjennom i dag, der skal ha møte gribbene som har vært ute etter han siden dette ble ble kjent.
Hvis noen skulle slite med angst, eller andre fobier, er vel en bra sammenligning for Morgan, i dag skal møte angsten.
Det er vel noe alle vil unslippe, men han må.
Enig. Det mannen først og fremst trenger er fred til å gjøre jobben sin. Den synes jeg han gjør helt glimrende, forøvrig.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914