Vær så snill å klappe for Brenne
Skal greit ikke gjøre noe jeg når navnet hans blir ropt opp.
Taushet er det verste fotballspillere vet
Opprinnelig postet av Lemmy
SYns måten Simen gikk fra FFK er helt håpløs på.."Jeg trenger et miljøskifte", og så skriver han under for 5 år for Lillestrøm? Hadde skjønt en 1års eller en 2års kontrakt, men ikke en som gjelder for 5 år!
Jepp, LSK hadde helt sikkert betalt syv millioner for Brenne om han hadde skrevet under for et år, tror du ikke? Lillestrøm hadde nok noen krav å stille de også, de spyr ikke ut penger de heller, selv om de sitter godt i det.
Klapp for Simen Brenne før kampen, og behandle han som en vanlig motspiller igjennom kampen. Han har vel tross alt nesten på egenhånd med sine scoringer sikre oss fornyet Tippeliga-kontrakt. Han kunne vært en drittsekk og puttet hele overgangssummen alene i egen lomme etter sesongen. Nå sitter FFK igjen med en del millioner, som sikkert har blitt brukt på blant annet Wehrman.
Og etter flere år med Eggen som trener både i Moss og FFK, hvem kan egentlig ikke forstå at han ville ha et miljøskifte?
Ok, ser meg vel enig der. Men uansett om han kan blitt fristilt fra kontrakten tidligere, så syns jeg begrunnelsen hans ikke henger helt sammen med en 5årskontrakt.
Og jeg tror nok det var et feilvalg. Tom Nordlie uttaler at han er fornøyd med det Simen har prestert i år, men da er vel han den eneste. Jeg tror nok i fjor var "året hans", og at han burde kommet seg til utlandet da. Tror desverre han bare vil bli dårligere i LSK, noe han og Norge som fotballnasjon ikke er tjent med.
Men selvfølgelig vil jeg klappe under lagoppstillingen. Uten han hadde vi nok ikke vært der vi er i dag, det er bare å innse folkens. Man kan være så sur man vil på Simen, men det er fakta at han gjorde mye bra for oss. Men han skal selvfølgelig ikke få noen særbehandling av meg. Jeg klapper for ham under lagoppropene, og thats it. Jeg vil aldri "skåne" ham hvis han skulle sette inn en stygg tackling på en FFKspiller, og heller ikke applaudere hvis han skulle score.
Tror vel det blir det samme for Kanarifansen. Selvom det er en litt annerledes situasjon for dere.. Det var jo tross alt ikke klubben som ville skrive en 3årskontrakt med ham..
---------------------------
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av TothNR1
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1235664.ece
Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det
"- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag! "..
Rekti!!!!
Han sier også:
"- Jeg hadde et godt forhold til supporterne da jeg var der, men det var ikke alle som var like fornøyde med at jeg gikk til en annen klubb i Norge.
- Samtidig vil alltid hjertet mitt brenne for FFK. Jeg er fra byen, og vil alltid ha følelser for dem."
Du kan da ikke forvente at han skal gå ut i media og si "Jeg håper vi taper for FFK" bare fordi han har spilt her? Blir jo som at Kasey Wehrman sier at han håper vi taper for LSK.
Simen har gjort utrolig mye bra for FFK, og uten ham hadde vi kanskje gått på Adeccoligakamp imorra istedetfor Tippeligakamp.
Jeg er enig i at det var dumt å gå til en Tippeligakonkurrent, men med tanke på at vi fikk en meget god slump penger for ham, og med tanke på at vi faktisk har klart oss bra uten ham så langt, synes jeg det er feil å bue på ham.
Kommer alltid til å huske Simen som en spiller som har ofret mye for klubben, og kommer til å applaudere ham for det.
Så enig som jeg kan få blitt.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kan ikke komme på stadion til søndag, men jeg håper alle klapper for Simen ikke bue..er så tåpelig å bue når han har gjort så mye for denne klubben, er flaut..Kanskje hvis han føler seg velkommen så blir vender han tilbake til FFK endag, han har åpnet for det selv..Men hvis han blir hetset så gidder han sefølgelig ikke det
Klappe for det svinet der?
Aldri. Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe
Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
- Vi snakker med Simen stadig vekk vi, når han er i Fredrikstad. Han kommer til å bli godt mottatt av oss når han kommer, bedyrer Ulf Berg i , Fredrikstads supporterklubb Plankehaugen.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av FFK Forever
Klappe for det svinet der?
Aldri. Håpet kasey setter inn en tofotstakling i knehøyde pån. Da skal jeg klappe
Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK
Kasey er ikke en Judas. Lillestrøm har tross alt hentet inn en ny midtbanespiller slik at kasey får mindre spilletid. Simen svek oss ved å gå til Lillestrøm selv om han etter sigende ble tilbudt en like bra kontrakt fra oss.Det at han i tillegg er lokal gjør ikke akkuratt sviket mindre.
FRIHET FOR ULTRAS
Fredrikstad Blad hadde jo i dag et ålreit intervju med Simen. Fikk faktisk litt sympati for ham. Han behandles nesten som en fiende, men jeg skal klappe for ham under lagoppstillingen! Det håper jeg resten av Plankehaugen gjør også. Alt annet vil bare bli patetisk.
Likte spesielt det han sa om at han ikke vil ha noen æresrunde hvis han skulle score. Det er lurt, og veldig hyggelig gjort av ham ovenfor Plankehaugen.
Stå på, Simen- bare ikke mot oss! Blir nok desverre ingen poeng med til Åråsen da.. :)
Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Lemmy
Slike kampanjer for å pushe sin egen mening som den riktige er patetisk.Alt annet vil bare bli patetisk.
Dette er jo et diskusjonsforum, hvor man sier sin egen mening.
Så fasiten trenger ikke være at alt annet er patetisk, men det er min mening. Akkurat som du mener at min mening er patetisk.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.
Han ble ikke bedt om å gå. Han ba om en 3årskontrakt for å sikre seg økonomisk, noe Lillestrøm ikke var interresert i.
FFK, i 50 mot toppen.
Tøv!
Jeg kommer aldri verden til å klappe for en motspiller. Personlig håper jeg på en av Johan Bach`s pipekonserter, men nei, klappe for en LSK-spiller?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg kommer ikke til å klappe men jeg kommer heller ikke til å bue. Synes vi skal forbigå ham i taushet.
Han skaffet oss tross alt noen millioner ved å signe ny kontrtakt, men han gikk på en måte som ikke var akseptabel.
Grunnen til at han gikk var Eggen. De var ikke helt gode venner på slutten. Hadde Eggen hatt vett på å gå litt tidligere, så hadde Brenne sannsynligvis vært FFK-spiller i dag. Nå følte han at han trengte nye impulser.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914