Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Kongsvinger (treningskamp)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jul 07, 13:57
FFK - Kongsvinger møtes til treningskamp på Fredrikstad Stadion i dag, mandag 16. juli, med avspark klokken 1900. Billettpriser er 50 for barn/pensjonister og 100 for voksne.

Ifølge fredrikstadfk.no er dette sannsynlig startoppstilling for FFK:

Rami Shaaban - Pål Andre Czwartek - Raio Piiroja - Agim Shabani - Johan Sjöberg - Miikka Multaharju - John Anders Bjørkøy - Kasey Wehrman - Raymond Kvisvik - Ismael Beko Fofana - Gardar Johansson

Det kan med andre ord se ut som Sjöberg skal testes ut som venstreback. Litt overraskende, men også litt forståelig at Grönhagen vil se hvordan han gjør det der i en treningskamp.

Ellers melder f-b.no at Agim Shabani er med juniorlaget til JET-turneringen (sammen med Kouadio, Elvestad og Staw fra a-troppen) så litt underlig å se at fredrikstadfk.no fører ham opp i startoppstillingen. Men de har sikkert rett.

Utover det er det ingen overraskelser i laget. Offensivt minner det om antatt beste lagoppstilling. Med unntak av Tarik Elyounoussi som ikke er 100 % og med rette hviles.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jul 07, 14:14
håper vi vinner stort slik at vi viser at her er det forskjel mellom tippeliga og 1 div

---------------------------

http://keiko99.net

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 16 jul 07, 14:41

Opprinnelig postet av Costanza

Det kan med andre ord se ut som Sjöberg skal testes ut som venstreback. Litt overraskende, men også litt forståelig at Grönhagen vil se hvordan han gjør det der i en treningskamp.

Med fare for å virke litt selvopptatt, jeg mener at jeg akkurat foreslo den løsningen. Ikke at jeg mistenker Grønnis for å kjenne til det, men det er litt gøy at vi som ikke kan så mye om fotball men bare forsøker etter beste evne å tenke litt generelt  fornuftig, av og til finner en blind høne vi også. Eller var det... blinde korn..? Ja samme det. Gøy i alle fall.

Nei kanskje det ikke er så dumt tross alt å ha en høyrebent venstreback så lenge spilleren er veldig god og de defensive oppgavene er de viktigste.

Dessuten har jeg vanskelig for å tro at Grønnis kommer til å benke Czwartek etter innsatsen mot Odd sist. Fram til Bertelsen er tilbake er det vel venstrebacken som er vårt svakeste punkt for tiden. Multe er ok der han, men han er vel enda bedre, og en av lagets beste, på høyrekant.

Også moro at Shabani får vise seg fram. I min bok tilsier tre røde kort på fire dager at vi snakker om en spiller med vanvittig mye tæl, og det er definitivt en fin egenskap for en midtstopper. Håper bare ikke det betyr at Gerrbrand er usikker.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 14:56
Det var ikke akkurat tæl som lå bak de røde kortene...

Og det gjenstår å se om han spiller eller ei. Han burde jo være en viktig brikke for juniorlaget som satser på å vinne den prestisjetunge Jet-turneringen. De fleste Tippeliga-lag har med spillerne som vanligvis spiller på sine a-lag, men som fortsatt holder junioralder i den turneringen. Men kanskje holder de Shabani igjen hvis Gerrbrand fortsatt er usikker?

Men det blir spennende å se om Sjöberg kan gjøre en god jobb på venstreback. Jeg synes det er helt greit å teste ham ut der i en treningskamp, men ville ikke vært like positiv om han ble kastet rett ut i den posisjonen i den viktige seriekampen mot LSK. Da ville jeg gått for Multaharju som tross alt kjenner posisjonen ganske bra.

Håper også at vi får se Bertelsen noen minutter i dag! Han trenger all den kamptrening han kan få nå, og personlig gleder jeg meg veldig til å se ham tilbake på banen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 jul 07, 15:22

Jeg syns Sjöberg er et spennende valg. De har no noe å gjøre med at vi møter LSK neste kamp, som har en bra høyreside. Hvis ikke ville han nok valgt Multaharju, siden Bertelsen snart er tilbake. Det åpner jo for at Multaharju får vist seg fram enda en gang på høyresiden, noe som kan være positivt.

Tror vel egentlig ikke dette med Shabani stemmer.. Da får Grönis en liten "nøtt". Da må han sette Sjöberg inn i midtforsvaret, og Miika ned på backen.(Prytz er syk). Da tipper jeg vi får se Fofana på høyrekant, og Brian som spiss.

Han kunne satt Jonna på kant, men Ramberg er også syk..

Hehe..Glad det bare er treningskamp!

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 16 jul 07, 18:05

Bra at Sjøberg spiller på venstre! Trur han kommer til å spille der til Bertil er tilbake!

Og Multe er vår beste høyrekant, så det er bra at han spiller der.. Tarik bør bli spiss på høstsesongen! Agim spiller sa Grønhagen til radio fredrikstad.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 16 jul 07, 19:02
finnes det noen live oppdatering på kampen eller?

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 16 jul 07, 19:13

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 16 jul 07, 19:17

Nå krever vi skjerpings her! Dette skal ikke være mulig..

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Martin

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 19:26
Det ble sagt mot nybergsund oxo.......

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 16 jul 07, 19:27
Jeg ser at Tòth er på benken. Er det 1. gang i år?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 jul 07, 19:28
Han spilte vel fra start mot Lillestrøm i serieåpningen, hvis ikke jeg husker helt feil....

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 16 jul 07, 19:31

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han spilte vel fra start mot Lillestrøm i serieåpningen, hvis ikke jeg husker helt feil....

Ok. Takk for svar. Jeg savner han litt jeg.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 19:33
det er for dårlig at vi ligger unner.

Martin

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 19:38

Vi spiller bra akkurat nå da keiko   

Mangler bare måla

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jul 07, 19:42

Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg ser at Tòth er på benken. Er det 1. gang i år?

FFK misbruker sjanser på sjanser igjen, det tyder på at spissene våres ikke holder mål, derfor mener jeg at Toth snart bør få sjansen, for Fofana og Gardar holder ikke mål.

De har ikke misbrukt få sjanser hitil i år.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 16 jul 07, 20:03
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK misbruker sjanser på sjanser igjen, det tyder på at spissene våres ikke holder mål, derfor mener jeg at Toth snart bør få sjansen, for Fofana og Gardar holder ikke mål.

Det er ikke rent få ganger at du har etterlyst en klassespiss under tiden da Toth spilte fast, og klaget på at han scoret for få mål. Hva får deg til å tro at han er så mye bedre nå?

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:09
jonna skåra.. multe assist

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til: 16 jul 07, 20:09
Da var det 1-1

Supporter, faktisk :)

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:12
Opprinnelig postet av stampede
Da var det 1-1

Digg, digg! Går kampen på web-tv?

FFK - Norgesmestere 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:13
nei.. kun live

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 16 jul 07, 20:16
Hvem er John Faranso og Simen S. Kristiansen?

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 16 jul 07, 20:16

Vi må igjen stole på kapteinen vår på midtbanen for å få mål.. Litt skremmende..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:17
står oppstilt som angriper og midtbane for FFK2

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:22
Endret: 16 jul 07, 20:23

Opprinnelig postet av Dokka

Det er da juniorspillere som ikke er gode nok til å være med for å spille JET-turnering for juniorlaget? Ser de er 17 og 18 år gamle, på hjemmesiden til klubben.

De satser vel rimelig hardt på denne turneringen i år etter hva jeg har forstått.

-Ullo

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:25
keasy prøver også: FFKs West legger igjen til Wehrman, Wehrman kliner til fra 18 meter like tilside for KIL målet.

Martin

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:30
vi sparer måla til søndag!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:37
jadaaaaa west skåra fofana assist...  2-1

Martin

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:37
nå må vi ikke ta av her da.... er jo tross alt et 1 divisjonslag

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:38
Opprinnelig postet av Scout

Det er ikke rent få ganger at du har etterlyst en klassespiss under tiden da Toth spilte fast, og klaget på at han scoret for få mål. Hva får deg til å tro at han er så mye bedre nå?

Kan jo hende at benketilværelsen har gjort han sulten på mål?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:39
Endret: 16 jul 07, 20:40
patrioten.. kan hende. mye kan hende, men jeg har mere tro på at toth ikke passer inn i 4-4-2. så om han blir borte så blir jeg ikke overrasket, men la oss holde oss til kampen

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:45
Opprinnelig postet av danieltr

Det er da juniorspillere som ikke er gode nok til å være med for å spille JET-turnering for juniorlaget? Ser de er 17 og 18 år gamle, på hjemmesiden til klubben.

De satser vel rimelig hardt på denne turneringen i år etter hva jeg har forstått.

Hadde vært gøy om de kom til finalen, for den skal TV2 sende direkte.

Glenn Rostad vil vinne turneringen, www.fredrikstadfk.no/content/view/382/1/

FFK-junior spile 1-1 mot Asec Mimosa, som de tapte 8-0 mot på fredag.www.fredrikstadfk.no/content/view/386/1/

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:46

Opprinnelig postet av keiko99
patrioten.. kan hende. mye kan hende, men jeg har mere tro på at toth ikke passer inn i 4-4-2. så om han blir borte så blir jeg ikke overrasket, men la oss holde oss til kampen

Gøy at Brian scoret, håper han kommer mer og mer.

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:51

Ja han håper vi virkelig på Patrioten. Har skikkelig sansen for West, og håper han kan komme tilbake i godt slag igjen. Synes vi har en ekstra dimensjon på topp når han spiller pga. den ekstreme farta.

-Ullo

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 20:58
kjempe morro at west skårer..

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 21:05
Endret: 16 jul 07, 21:06
Resultat er sjeldent veldig viktig i treningskamper. Likevel er det positivt at vi vinner.

Det mest interessante i dag var jo å se de nye spillerne. Både Wehrman og Sjöberg gjorde positive inntrykk. I Sjöberg virker vi å ha fått en allsidig og god forsvarsspiller. Mye høyere tempo enn Prytz og flinkere til å spille raskt på få touch. Har også noen gode brytninger og er mer mer fremover. Veldig lovende. Men tempoet blir nok høyere mot LSK! Uansett synes jeg han spilte så bra at han absolutt bør spille venstreback til søndag også.

Wehrman som ventet solid uten å briljere på defensiv midtbane. Gjør at Bjørkøy kan være mer offensiv. Har et par gode skuddforsøk, men ligger ellers lavt i banen og slår enkle pasninger med få touch. Viser også at han er sterk i kroppen.

Kampen var for øvrig en typisk treningskamp med relativt få sjanser og ikke all verden tempo. Men i perioder av 2. omgang spiller vi mye bra fotball.

Høyrekanten fungerer dog for dårlig med Czwartek/Multaharju. Det blir en altfor lett kombinasjon på hjemmebane når vi skal styre kampen. De mangler rett og slett kreativitet og ballbehandling til å utrette så mye som vi bør på hjemmebane mot lag som ligger dypt.

På venstre gjør Kvisvik en del bra offensivt, men defensivt dobler han noen ganger arbeidsoppgavene for Sjöberg.

Ellers på det jevne. Fint samspill mellom Fofana og West på scoringen. God avslutning.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 21:18
grønis er fornøyd

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 jul 07, 21:19

Ja,nå har West begynt å få fart på bena sine.Explosiviteten er der igjen! Han var meget aktiv og god når han kom inn. Nå håper jeg Grønis gir West tillit.....eller...for å si det sånn...jeg krever det!!

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 16 jul 07, 21:56

Er ikke helt fornøyd med kampen.. synes vi trenger en klassespiss til som scorer mer mål, en arild sundgodt type på toppen hadde vært gull.. trenger også en bedre høyrekant, noe ala øyvind storflor f.eks... synes også vi trenger en ny høyreback (som jeg har sagt tidligere), som kan gi litt konkurranse.. noe ala Høyland eller hva han heter..

Ellers var det første kamp p¨å stadion ikveld, og jeg er meeeeget fornøyd med stadion vi har fått.. også fornøyd med at vi vant 2 - 1..

Røde og hvite er de beste =)

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 21:57
Endret: 16 jul 07, 21:59

Er vel stort sett enig med deg. Kasey ligger dypt, og gir et ekstra pasningsalternativ, pluss at han er en ballfordeler. I tillegg er han god defensivt, spesielt på kontringer. Sjöberg tackler så det suser, har bra med tempo, kommer på overlap og spiller enkelt. Veldig bra forsterkninger!

Høyrekanten vår arbeider bra, men de er begge to for dårlige med ballen. Multaharju skal jo uansett ha for at han jobber skikkelig!

Men på topp blir vi altfor tannløse. Fofana følger ofte etter Gardar, og skaper liten bredde i angrepet vårt. Dessuten syns jeg Gardar er litt for dårlig på hodet, og Fofana gjør for mange feil. Dessuten er det rart at Grönis velger å ta ut Gardar og sette inn West. Da legger jo naturligvis Kongsvinger fireren sin langt ned, vi spiller ut på kant, legger inn og det er rått parti med West og Fofana mot store midtstoppere.

Ellers så syns jeg Raymond er dårlig i dag! Han kan ha så mange hælspark og finter han vil, det hjelper ikke. Han har mye dårlige innlegg, fobi mot å skyte og er rett og slett pinglete i duellene! Han strekker ut ei tå, og håper at ballen treffer foten hans.. Dessuten løper han som vanlig lite. Da kan han ikke være uenig med Grönhagen når det gjelder hvor mye han skal spille..

Og til dere som hyller Brian West. Hva har han egentlig gjort i det siste? Han var dårlig i dag..Han scoret et nydelig mål, men det behøver ikke bety at han er suuuupergod! Fofana, Gardar og Tarik er bedre!

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 16 jul 07, 22:08

grei kamp... kvisvik herjet til tider:D

wherman var bra:)

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 16 jul 07, 22:13
Opprinnelig postet av Pinaasen

Wehrman traff meg nesten med ett av skuddforsøkene sine, satt rett bak mål og tok bilder... Men ja, han var OK. Mer spillende enn jeg hadde sett for meg, flink til å bruke få touch og holde ballen i gang.

Slenger ut noen få bilder i galleriet om ikke lenge...

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:27
Endret: 16 jul 07, 22:28

Opprinnelig postet av Planken

Wehrman traff meg nesten med ett av skuddforsøkene sine, satt rett bak mål og tok bilder... Men ja, han var OK. Mer spillende enn jeg hadde sett for meg, flink til å bruke få touch og holde ballen i gang.

Slenger ut noen få bilder i galleriet om ikke lenge...

var det du som henta den ene ballen bak mål, åsså skjøt wherman nesten deg i hue når du titta opp etter å ha tatt opp den ballen bak mål?

synes åsså sjöhagen gjorde det bra...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:32
nå er vel ikke keasy den som har flest mål i tippeligaen

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:34

nå er vel ikke keasy den som har flest mål i tippeligaen

næi, men han hadde iallefall ett par brukbare skudd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jul 07, 22:39
Endret: 16 jul 07, 22:42
Opprinnelig postet av Lemmy

Er vel stort sett enig med deg. Kasey ligger dypt, og gir et ekstra pasningsalternativ, pluss at han er en ballfordeler. I tillegg er han god defensivt, spesielt på kontringer. Sjöberg tackler så det suser, har bra med tempo, kommer på overlap og spiller enkelt. Veldig bra forsterkninger!

fotball.adressa.no/eliteserien/article85640.ece

Verken Wehrmann eller den nye forsvareren Johan Sjøberg imponerte særlig. Dette står det i linken. Så det at du skriver : Veldig bra forsterkninger, er vel ikke riktig å si i forhold til innsatsen i denne kampen.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:45
Det er lov å være uenig vet du, Rune Haugen.

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide. Så får denne journalisten synes akkurat hva han vil. En journalist som ikke engang klarer å skrive Wehrman riktig, synes jeg for øvrig ikke er veldig troverdig....

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:50

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide.

henger meg på den der.. wehrman hadde mye bra pasningsspill... Syns Raymond spilte en solid kamp å jeg..!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:55

.. Syns Raymond spilte en solid kamp å jeg..!

Lemmy skriver : Ellers så syns jeg Raymond er dårlig i dag! Han kan ha så mange hælspark og finter han vil, det hjelper ikke. Han har mye dårlige innlegg, fobi mot å skyte og er rett og slett pinglete i duellene! Han strekker ut ei tå, og håper at ballen treffer foten hans.. Dessuten løper han som vanlig lite. Da kan han ikke være uenig med Grönhagen når det gjelder hvor mye han skal spille..

Så vi ser alle kampen med forskjellig øyne ja.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:57
Det er lov å være uenig vet du, Rune Haugen.

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide. Så får denne journalisten synes akkurat hva han vil. En journalist som ikke engang klarer å skrive Wehrman riktig, synes jeg for øvrig ikke er veldig troverdig....

Jeg skal i hvertfall ikke bedømme om de var bra eller dårlig, for jeg var ikke på kampen. Det blir bare å lese her og der + kommentarene her inne. Men jeg blir ikke så mye klokere akkurat.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:06

Hvem er Simen S. Kristiansen?

simen er fra sellebakk mener jeg å huske;D

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07

Lagt til: 16 jul 07, 23:07
I dag bør vel Grønnis ta fra Fofana klippekortet og slippe til West. Synes dessuten at Toth kunne fått noen minutter i dag, men det er vel ikke mulig.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:07

Ellers så syns jeg Raymond er dårlig i dag! Han kan ha så mange hælspark og finter han vil, det hjelper ikke. Han har mye dårlige innlegg, fobi mot å skyte og er rett og slett pinglete i duellene! Han strekker ut ei tå, og håper at ballen treffer foten hans.. Dessuten løper han som vanlig lite. Da kan han ikke være uenig med Grönhagen når det gjelder hvor mye han skal spille..

det er vel litt å ta i vell!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:11
Jeg var litt forundret over at Trond Erik Bertelsen ikke fikk noen minutter. Han bør jo trenge litt lett kamptrening nå. Men er sikkert en (god) grunn til at han ikke slapp innpå. Spilte jo kamp senest fredag også... Hadde dog håpet å se han tilbake i dag.

Angående Kvisvik sin innsats så er han god offensivt når han får mye rom. Da slår han flere gode pasninger og er i sitt ess. Utover det gjør han ingen stor kamp, iallfall ikke defensivt, men har jo noen publikumsfrierer av og til som er lett å legge merke til. Når det er sagt så er vel ikke akkurat Kvisvik kjent for å briljere i treningskamper, for å si det mildt.

Han bør uansett være et soleklart valg på venstre midtbane mot LSK. Jeg er mer usikker på hvordan høyresiden bør komponeres. Jeg tror jeg vil se Tarik på høyre midtbane.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:21

å west på topp istede for fofana.. fofana glimter til innimellom men det blir for lite, etter min mening..

har teknikk osv men jobber for lite...

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07

Lagt til: 16 jul 07, 23:32

å west på topp istede for fofana.. fofana glimter til innimellom men det blir for lite, etter min mening..

har teknikk osv men jobber for lite...

Om West får like mye tillit/spilletid som Fofana tror jeg det blir bra.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 jul 07, 23:34
Endret: 16 jul 07, 23:35

Og til dere som hyller Brian West. Hva har han egentlig gjort i det siste? Han var dårlig i dag..Han scoret et nydelig mål, men det behøver ikke bety at han er suuuupergod! Fofana, Gardar og Tarik er bedre!

West er den beste spissen vi har,hvis han kommer opp på det beste(skadefri) nivået han har vist i FFK. Idag mot KIL,så vi en West med explosivitet i løpene sine. Han gjør også de rette valgene når han får ball. Jeg tror West`s aksjoner på banen,viser at han er nær toppformen.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:44
Opprinnelig postet av benksliter`n

West er den beste spissen vi har,hvis han kommer opp på det beste(skadefri) nivået han har vist i FFK. Idag mot KIL,så vi en West med explosivitet i løpene sine. Han gjør også de rette valgene når han får ball. Jeg tror West`s aksjoner på banen,viser at han er nær toppformen.

Tarik er vår beste spiss.. selvom West er bra.. skåret et nyyydelig mål , forresten kjempe pente gjennomspill av fofana... mange å velge mellom , gardar var ikke såå bra idag... noen som vet hvorfor tarik ikke spilte?? hviler grönis han bare?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 17 jul 07, 00:25

trur han sto over fordi han fortsatt er litt sliten. syns det er merkelig egentlig, har jo fått noen uker til å slappe av nå. håper han kommer opp på det nivået han var de 6-7 første kampene igjen.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 jul 07, 08:03
Var på kampen og var godt fornøyd med det jeg så etter de første 25 minuttene. Brukete tid på å komme igang, men etter det var det nesten bare ett lag på banen. Spesiellt en halvtime midt i 2 omgang slet Kongsvinger i det hele tatt med å få ballkontakt, mye pga. Kvisvik og Wehrman.

Multiharju er det også grunn til å trekke frem. Synes han jobber hardt og var mer presis i avleveringene enn tidligere. Tror han kan være ett godt alternativ på høyrekant hvis Tarik ikke er klar for kamp av en eller annen grunn. Fint med god dekning.

Fofana har teknikk, og er glimtvis god, men synes han mister ballen unødvendig mye, men det er vel noe han bør klare å legge av seg etterhvert. Det er fart og teknikk som er vanskelig å utvikle, takktikk og fotballintelligens er noe han får fra erfaring, er derfor enig i Grønnhagens tillitt. Vi må ha litt tolmodighet. Husk Tarik sin start i fjor...tror fort Fofana kan score 5-6-7 mål i høst...

Tror vi er godt rustet på søndag mot LSK, 3 poeng er fullt mulig!!

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06

Lagt til: 17 jul 07, 11:32

Hvem er Simen S. Kristiansen?

simen er fra sellebakk mener jeg å huske;D

Stemmer godt det. Spilte på A-laget til Selbak når de rykket ned til 4 div. Gikk så til FFK Jr.

Masse talent og treningsiver.

Håpet i det lengste å få se han på banen.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 07, 11:46

det er vel litt å ta i vell!

Ok, litt vel var det kanskje å ta i.. Men jeg mente det meste av det jeg skrev. Han har pene finter, men gjør aldri noe nytt. Har han ballen på skuddhold, tar han en skuddfinte og skyter over. For det første kommer den finta snart til å være brukt opp, ingen vil gå på den mer. For det andre skjønner jeg ikke vitsen med å skulle plassere ballen hver jævla gang.. Kan han ikke bare kline til?

Dessuten har han mange pene hælspark og lignende som han får stooor jubel for, men noen ganger er det like greit og bare spille en vanlig pasning.

Det var det offensive.. Når det gjelder duellene i gjenvinningsfasen, er han utrolig dårlig, desverre. Han trøkker ikke til i duellene, og orker nesten aldri og gå opp i hodedueller.

Men når jeg kritiserer ham, bør jeg jo også rose ham for det positive. Han har noen helt sinnsykt bra stikkpasninger, og tilfører laget en ro med sitt sikre pasningsspill.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 07, 11:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen

fotball.adressa.no/eliteserien/article85640.ece

Verken Wehrmann eller den nye forsvareren Johan Sjøberg imponerte særlig. Dette står det i linken. Så det at du skriver : Veldig bra forsterkninger, er vel ikke riktig å si i forhold til innsatsen i denne kampen.

Jaja.. Denne journalisten får skrive hva han vil, men jeg tror ikke det er særlig mange som er enig med ham.

Beskrivelsene hans av spillerne, sier vel litt om hvor mye han ser ut til å kunne om fotball. Når han fokuserer på at Wehrman skjøt over, da tror jeg ikke han skjønner hvilken  rolle han er tiltenkt i klubben. To av skuddene var jo dessuten sinnsykt bra! Hvis han derimot ser på posisjoneringene til Kasey, både defensivt og offensivt, kan han umulig si at dette var en dårlig kamp. Offensivt er han ofte nærme ballfører, spesielt i midtbaneleddet, og gir ofte et ekstra pasningsalternativ. Når han hadde ballen på midtbanen, var han dessuten god til å sette opp Raymond og Bjørkøy. Defensivt ligger han og lurer, og er det bindeledd mellom forsvaret og midtbanen. Han gir ballfører liten tid, og er god til å vinne ballen. Og keeperen til Kongsvinger vinklet utspillene sine bevisst mot venstre, så når han hadde 5meter la Kasey seg vedsiden av Pål Andrè og hjalp ham.

Og jeg lurer på hva han mener med at Sjöberg aldri kom inn i kampen?? Han kliner jo til i hver duell, posisjonerer seg bra, og er god til å samarbeide med Raymond. Spesielt på overlappene. Når man i tillegg tenker på at han ikke fikk spesielt mye støtte fra Raymond, gjør han det veldig bra. I tillegg er han jo god både på defensiv og offensiv dødball.

Og når han da roser Raymond Kvisvik som veeeeldig god topper det hele seg. Raymond var bedre enn hvor mye jeg har kritisert ham, men selvfølgelig er han en mer synlig spiller enn Kasey. Kasey gjør den "usynlige" jobben, mens Raymond gjør den mest synlige.

Så kjære journalist, forbered deg litt mer, og tenk litt mer etter før du skriver en sånn artikkel. :)

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 13:28
Endret: 17 jul 07, 13:33

http://uk.youtube.com/watch?v=vzvm45i5zn0

http://uk.youtube.com/watch?v=sBmT8F7OPaM

to videor fra kampen... laster opp en seinere idag også.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 07, 13:34
pass deg for f-b.no da

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 13:56

Keiko, tar F-B videoene mine så skal jeg saksøke hele gjengen

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:22

http://uk.youtube.com/watch?v=dYHUwCjUvbY

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:30

Ikke for å klage, men videoene dine var jo helt uinteressante.

FFK - Norgesmestere 2006

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:32
Opprinnelig postet av Scout

Ikke for å klage, men videoene dine var jo helt uinteressante.

jammen jeg bare legger ut for morroskyld jeg men.........

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 17 jul 07, 16:36

Sikkert grei gjennomkjøring i treningskampen mot K.I.L, men resultatet gir ikke noen pekepinn ang kampen mot LSK.

Eneste som man helt klart kan trekke fram er den manglende evnen til utnytte sjangser i mål. Synes forsatt det er negativt at ikke FFK har klart å hente inn høyre breddeholder slik at de kan benytte Tarik der han hører hjemme.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 jul 07, 19:24

Legg gjerne ut, du. Men innmarsj og oppvarming er ikke noe jeg vil kalle "fra kampen", men det er kanskje bare meg. Hvis du skriver f.eks. i parentes hva det er slipper jo folk som Scout å se dem.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 19:49
Opprinnelig postet av denialsander

Legg gjerne ut, du. Men innmarsj og oppvarming er ikke noe jeg vil kalle "fra kampen", men det er kanskje bare meg. Hvis du skriver f.eks. i parentes hva det er slipper jo folk som Scout å se dem.

jepp.. da skal jeg skjerpe meg

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914