Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Kongsvinger (treningskamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 16 jul 07, 22:08

grei kamp... kvisvik herjet til tider:D

wherman var bra:)

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 16 jul 07, 22:13
Opprinnelig postet av Pinaasen

Wehrman traff meg nesten med ett av skuddforsøkene sine, satt rett bak mål og tok bilder... Men ja, han var OK. Mer spillende enn jeg hadde sett for meg, flink til å bruke få touch og holde ballen i gang.

Slenger ut noen få bilder i galleriet om ikke lenge...

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:27
Endret: 16 jul 07, 22:28

Opprinnelig postet av Planken

Wehrman traff meg nesten med ett av skuddforsøkene sine, satt rett bak mål og tok bilder... Men ja, han var OK. Mer spillende enn jeg hadde sett for meg, flink til å bruke få touch og holde ballen i gang.

Slenger ut noen få bilder i galleriet om ikke lenge...

var det du som henta den ene ballen bak mål, åsså skjøt wherman nesten deg i hue når du titta opp etter å ha tatt opp den ballen bak mål?

synes åsså sjöhagen gjorde det bra...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jul 07, 22:32
nå er vel ikke keasy den som har flest mål i tippeligaen

http://keiko99.net

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:34

Opprinnelig postet av keiko99
nå er vel ikke keasy den som har flest mål i tippeligaen

næi, men han hadde iallefall ett par brukbare skudd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jul 07, 22:39
Endret: 16 jul 07, 22:42
Opprinnelig postet av Lemmy

Er vel stort sett enig med deg. Kasey ligger dypt, og gir et ekstra pasningsalternativ, pluss at han er en ballfordeler. I tillegg er han god defensivt, spesielt på kontringer. Sjöberg tackler så det suser, har bra med tempo, kommer på overlap og spiller enkelt. Veldig bra forsterkninger!

fotball.adressa.no/eliteserien/article85640.ece

Verken Wehrmann eller den nye forsvareren Johan Sjøberg imponerte særlig. Dette står det i linken. Så det at du skriver : Veldig bra forsterkninger, er vel ikke riktig å si i forhold til innsatsen i denne kampen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jul 07, 22:45
Det er lov å være uenig vet du, Rune Haugen.

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide. Så får denne journalisten synes akkurat hva han vil. En journalist som ikke engang klarer å skrive Wehrman riktig, synes jeg for øvrig ikke er veldig troverdig....

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:50

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide.

henger meg på den der.. wehrman hadde mye bra pasningsspill... Syns Raymond spilte en solid kamp å jeg..!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:55

.. Syns Raymond spilte en solid kamp å jeg..!

Lemmy skriver : Ellers så syns jeg Raymond er dårlig i dag! Han kan ha så mange hælspark og finter han vil, det hjelper ikke. Han har mye dårlige innlegg, fobi mot å skyte og er rett og slett pinglete i duellene! Han strekker ut ei tå, og håper at ballen treffer foten hans.. Dessuten løper han som vanlig lite. Da kan han ikke være uenig med Grönhagen når det gjelder hvor mye han skal spille..

Så vi ser alle kampen med forskjellig øyne ja.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 07, 22:57
Opprinnelig postet av Costanza
Det er lov å være uenig vet du, Rune Haugen.

Jeg synes både Wehrman og Sjöberg var solide. Så får denne journalisten synes akkurat hva han vil. En journalist som ikke engang klarer å skrive Wehrman riktig, synes jeg for øvrig ikke er veldig troverdig....

Jeg skal i hvertfall ikke bedømme om de var bra eller dårlig, for jeg var ikke på kampen. Det blir bare å lese her og der + kommentarene her inne. Men jeg blir ikke så mye klokere akkurat.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:06

Opprinnelig postet av Dokka
Hvem er Simen S. Kristiansen?

simen er fra sellebakk mener jeg å huske;D

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07

Lagt til: 16 jul 07, 23:07
I dag bør vel Grønnis ta fra Fofana klippekortet og slippe til West. Synes dessuten at Toth kunne fått noen minutter i dag, men det er vel ikke mulig.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:07

Ellers så syns jeg Raymond er dårlig i dag! Han kan ha så mange hælspark og finter han vil, det hjelper ikke. Han har mye dårlige innlegg, fobi mot å skyte og er rett og slett pinglete i duellene! Han strekker ut ei tå, og håper at ballen treffer foten hans.. Dessuten løper han som vanlig lite. Da kan han ikke være uenig med Grönhagen når det gjelder hvor mye han skal spille..

det er vel litt å ta i vell!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jul 07, 23:11
Jeg var litt forundret over at Trond Erik Bertelsen ikke fikk noen minutter. Han bør jo trenge litt lett kamptrening nå. Men er sikkert en (god) grunn til at han ikke slapp innpå. Spilte jo kamp senest fredag også... Hadde dog håpet å se han tilbake i dag.

Angående Kvisvik sin innsats så er han god offensivt når han får mye rom. Da slår han flere gode pasninger og er i sitt ess. Utover det gjør han ingen stor kamp, iallfall ikke defensivt, men har jo noen publikumsfrierer av og til som er lett å legge merke til. Når det er sagt så er vel ikke akkurat Kvisvik kjent for å briljere i treningskamper, for å si det mildt.

Han bør uansett være et soleklart valg på venstre midtbane mot LSK. Jeg er mer usikker på hvordan høyresiden bør komponeres. Jeg tror jeg vil se Tarik på høyre midtbane.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:21

å west på topp istede for fofana.. fofana glimter til innimellom men det blir for lite, etter min mening..

har teknikk osv men jobber for lite...

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07

Lagt til: 16 jul 07, 23:32

å west på topp istede for fofana.. fofana glimter til innimellom men det blir for lite, etter min mening..

har teknikk osv men jobber for lite...

Om West får like mye tillit/spilletid som Fofana tror jeg det blir bra.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 jul 07, 23:34
Endret: 16 jul 07, 23:35

Og til dere som hyller Brian West. Hva har han egentlig gjort i det siste? Han var dårlig i dag..Han scoret et nydelig mål, men det behøver ikke bety at han er suuuupergod! Fofana, Gardar og Tarik er bedre!

West er den beste spissen vi har,hvis han kommer opp på det beste(skadefri) nivået han har vist i FFK. Idag mot KIL,så vi en West med explosivitet i løpene sine. Han gjør også de rette valgene når han får ball. Jeg tror West`s aksjoner på banen,viser at han er nær toppformen.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 23:44
Opprinnelig postet av benksliter`n

Og til dere som hyller Brian West. Hva har han egentlig gjort i det siste? Han var dårlig i dag..Han scoret et nydelig mål, men det behøver ikke bety at han er suuuupergod! Fofana, Gardar og Tarik er bedre!

West er den beste spissen vi har,hvis han kommer opp på det beste(skadefri) nivået han har vist i FFK. Idag mot KIL,så vi en West med explosivitet i løpene sine. Han gjør også de rette valgene når han får ball. Jeg tror West`s aksjoner på banen,viser at han er nær toppformen.

Tarik er vår beste spiss.. selvom West er bra.. skåret et nyyydelig mål , forresten kjempe pente gjennomspill av fofana... mange å velge mellom , gardar var ikke såå bra idag... noen som vet hvorfor tarik ikke spilte?? hviler grönis han bare?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 17 jul 07, 00:25

trur han sto over fordi han fortsatt er litt sliten. syns det er merkelig egentlig, har jo fått noen uker til å slappe av nå. håper han kommer opp på det nivået han var de 6-7 første kampene igjen.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 jul 07, 08:03
Var på kampen og var godt fornøyd med det jeg så etter de første 25 minuttene. Brukete tid på å komme igang, men etter det var det nesten bare ett lag på banen. Spesiellt en halvtime midt i 2 omgang slet Kongsvinger i det hele tatt med å få ballkontakt, mye pga. Kvisvik og Wehrman.

Multiharju er det også grunn til å trekke frem. Synes han jobber hardt og var mer presis i avleveringene enn tidligere. Tror han kan være ett godt alternativ på høyrekant hvis Tarik ikke er klar for kamp av en eller annen grunn. Fint med god dekning.

Fofana har teknikk, og er glimtvis god, men synes han mister ballen unødvendig mye, men det er vel noe han bør klare å legge av seg etterhvert. Det er fart og teknikk som er vanskelig å utvikle, takktikk og fotballintelligens er noe han får fra erfaring, er derfor enig i Grønnhagens tillitt. Vi må ha litt tolmodighet. Husk Tarik sin start i fjor...tror fort Fofana kan score 5-6-7 mål i høst...

Tror vi er godt rustet på søndag mot LSK, 3 poeng er fullt mulig!!

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914