Kamptråd: FFK - Kongsvinger (treningskamp)
Ifølge fredrikstadfk.no er dette sannsynlig startoppstilling for FFK:
Rami Shaaban - Pål Andre Czwartek - Raio Piiroja - Agim Shabani - Johan Sjöberg - Miikka Multaharju - John Anders Bjørkøy - Kasey Wehrman - Raymond Kvisvik - Ismael Beko Fofana - Gardar Johansson
Det kan med andre ord se ut som Sjöberg skal testes ut som venstreback. Litt overraskende, men også litt forståelig at Grönhagen vil se hvordan han gjør det der i en treningskamp.
Ellers melder f-b.no at Agim Shabani er med juniorlaget til JET-turneringen (sammen med Kouadio, Elvestad og Staw fra a-troppen) så litt underlig å se at fredrikstadfk.no fører ham opp i startoppstillingen. Men de har sikkert rett.
Utover det er det ingen overraskelser i laget. Offensivt minner det om antatt beste lagoppstilling. Med unntak av Tarik Elyounoussi som ikke er 100 % og med rette hviles.
---------------------------
Opprinnelig postet av Costanza
Det kan med andre ord se ut som Sjöberg skal testes ut som venstreback. Litt overraskende, men også litt forståelig at Grönhagen vil se hvordan han gjør det der i en treningskamp.
Med fare for å virke litt selvopptatt, jeg mener at jeg akkurat foreslo den løsningen. Ikke at jeg mistenker Grønnis for å kjenne til det, men det er litt gøy at vi som ikke kan så mye om fotball men bare forsøker etter beste evne å tenke litt generelt fornuftig, av og til finner en blind høne vi også. Eller var det... blinde korn..? Ja samme det. Gøy i alle fall.
Nei kanskje det ikke er så dumt tross alt å ha en høyrebent venstreback så lenge spilleren er veldig god og de defensive oppgavene er de viktigste.
Dessuten har jeg vanskelig for å tro at Grønnis kommer til å benke Czwartek etter innsatsen mot Odd sist. Fram til Bertelsen er tilbake er det vel venstrebacken som er vårt svakeste punkt for tiden. Multe er ok der han, men han er vel enda bedre, og en av lagets beste, på høyrekant.
Også moro at Shabani får vise seg fram. I min bok tilsier tre røde kort på fire dager at vi snakker om en spiller med vanvittig mye tæl, og det er definitivt en fin egenskap for en midtstopper. Håper bare ikke det betyr at Gerrbrand er usikker.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Og det gjenstår å se om han spiller eller ei. Han burde jo være en viktig brikke for juniorlaget som satser på å vinne den prestisjetunge Jet-turneringen. De fleste Tippeliga-lag har med spillerne som vanligvis spiller på sine a-lag, men som fortsatt holder junioralder i den turneringen. Men kanskje holder de Shabani igjen hvis Gerrbrand fortsatt er usikker?
Men det blir spennende å se om Sjöberg kan gjøre en god jobb på venstreback. Jeg synes det er helt greit å teste ham ut der i en treningskamp, men ville ikke vært like positiv om han ble kastet rett ut i den posisjonen i den viktige seriekampen mot LSK. Da ville jeg gått for Multaharju som tross alt kjenner posisjonen ganske bra.
Håper også at vi får se Bertelsen noen minutter i dag! Han trenger all den kamptrening han kan få nå, og personlig gleder jeg meg veldig til å se ham tilbake på banen.
Jeg syns Sjöberg er et spennende valg. De har no noe å gjøre med at vi møter LSK neste kamp, som har en bra høyreside. Hvis ikke ville han nok valgt Multaharju, siden Bertelsen snart er tilbake. Det åpner jo for at Multaharju får vist seg fram enda en gang på høyresiden, noe som kan være positivt.
Tror vel egentlig ikke dette med Shabani stemmer.. Da får Grönis en liten "nøtt". Da må han sette Sjöberg inn i midtforsvaret, og Miika ned på backen.(Prytz er syk). Da tipper jeg vi får se Fofana på høyrekant, og Brian som spiss.
Han kunne satt Jonna på kant, men Ramberg er også syk..
Hehe..Glad det bare er treningskamp!
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Bra at Sjøberg spiller på venstre! Trur han kommer til å spille der til Bertil er tilbake!
Og Multe er vår beste høyrekant, så det er bra at han spiller der.. Tarik bør bli spiss på høstsesongen! Agim spiller sa Grønhagen til radio fredrikstad.
http://www.ringblad.no/fotball/live/?lfKey=1044&tdKey=2229
!-0 til KIL.......
Nå krever vi skjerpings her! Dette skal ikke være mulig..
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han spilte vel fra start mot Lillestrøm i serieåpningen, hvis ikke jeg husker helt feil....
Ok. Takk for svar. Jeg savner han litt jeg.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Vi spiller bra akkurat nå da keiko
Mangler bare måla
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg ser at Tòth er på benken. Er det 1. gang i år?
FFK misbruker sjanser på sjanser igjen, det tyder på at spissene våres ikke holder mål, derfor mener jeg at Toth snart bør få sjansen, for Fofana og Gardar holder ikke mål.
De har ikke misbrukt få sjanser hitil i år.
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK misbruker sjanser på sjanser igjen, det tyder på at spissene våres ikke holder mål, derfor mener jeg at Toth snart bør få sjansen, for Fofana og Gardar holder ikke mål.
De har ikke misbrukt få sjanser hitil i år.
Det er ikke rent få ganger at du har etterlyst en klassespiss under tiden da Toth spilte fast, og klaget på at han scoret for få mål. Hva får deg til å tro at han er så mye bedre nå?
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Supporter, faktisk :)
Opprinnelig postet av stampede
Da var det 1-1
Digg, digg! Går kampen på web-tv?
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914