Odillon Kashama
Hvem er nå denne karen? Leser på NRK sine sider at han er 16 år og tatt opp i juniorstallen vår, og at han kom fra NTG Lyn.
Har han spilt for juniorlaget vårt? Hvor spiller han på banen? Fremtidig stjerne?
Denne spilleren kommer ikke fra Lyn.
Har spilt i Rakkestad frem til nå.
[Skrevet 30.06.07] | ||
Borteseier for RIF | ||
RIF avsluttet vårsesongen ved å vinne hele 5 - 1 | ||
i bortemøte med Tistedalen i går. Ved pause ledet | ||
RIF 3 - 1. Målscorere: Artur Majewski (2), Bent | ||
Johansen, Henrik Solbakken og Odillon Kashama. |
Siste kampen hans før ferien http://www.mamut.com/riffotball
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvem er nå denne karen? Leser på NRK sine sider at han er 16 år og tatt opp i juniorstallen vår, og at han kom fra NTG Lyn.
Har han spilt for juniorlaget vårt? Hvor spiller han på banen? Fremtidig stjerne?
Har vært i f-b tidligere http://fbstage.publicus.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061102/FFK/111020021/1017/AKTUELT
64.233.183.104/search
Opprinnelig postet av Pilt
Han har spilt for Rakkestad fram til nå, men har trent med ffk en god stund. Han har tidligere vært med Lyn på treningsleir. Han er kant/spiss med en ekstrem fart og scorer mange mål. Har absolutt potensiale til å bli en god spiller for a-laget framover.
64.233.183.104/search
Husk på at den linken der er til en kamp på guttenivå da. Forteller ingenting spør du meg. Sønn min å scora mye på det nivå der, men sliter mer på juniornivå.
Men nå har han tydeligvis scoret masse på juniorlaget i to år som 15 og 16 åring, og var vel også toppscorer på kretslaget mener jeg å ha hørt. Ikke tvil om at talentet er tilstede, men det er mange andre som også har hatt stort talent og ikke blitt til noe, så er vanskelig å spå. Vi får krysse bein og armer, og håpe på det beste.
Opprinnelig postet av Pilt
Det er klart, syntes bare overskriften var litt morsom:)
Men nå har han tydeligvis scoret masse på juniorlaget i to år som 15 og 16 åring, og var vel også toppscorer på kretslaget mener jeg å ha hørt. Ikke tvil om at talentet er tilstede, men det er mange andre som også har hatt stort talent og ikke blitt til noe, så er vanskelig å spå. Vi får krysse bein og armer, og håpe på det beste.
Hvis du gidder å lese kampreferatene her www.mamut.com/riffotball
så scorer han en del på A-laget
Har fått litt inside om han, en på jobben kjenner han fra Rakkestad.
Er visst veldig heit i toppen og trenger disiplin, men ett vannvittig talent.
Får håpe FFK klarer og få orden på gutten, da kan det bli veldig bra.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914