Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mest sett Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jul 07, 12:38
Endret: 13 jul 07, 12:47

Hele Tippeligaen har hatt en massiv økning i tallet på tilskuere i år, og ingen steder er økningen større enn i plankebyen.

FFK har hatt en voldsom økning i forhold i fjor, den er på hele 47,9 prosentpoeng skriver Dagbladet.

De har budsjertert med i overkant av 10000, men så langt har det vært over av 12000 i snitt.

Det betyr at det på de fem første hjemmekampene har det vært 2000 mennesker mer enn budsjert.

Hvis man tar en snitt pris på 180 kroner pr menneske, ligger FFK med et overskudd på 1, 8 millioner kroner.

Med kamper som Lillestrøm, Rosenborg og Brann igjen, skal man ikke se bort i fra at overskuddet kan bli enda strørre.

I disse kampene bør det vel bli fult hus?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 13 jul 07, 12:49

det er ene å alene den nye stadion som har æren for dette. er morro å se at vi klarer å ha full stadion omtrent hver gang. men har lagt merke til at når fredrikstad blad har sagt at stadion er full så er det mange plasser igjen som er ledig.

kunne de ikke ordna så de som har sesongkort må være på stadion senest 5 min før kampen. hvis ikke så begynner de å selge billettene deres så vi får full stadion.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 jul 07, 13:14
Endret: 13 jul 07, 13:14
Opprinnelig postet av scheien

kunne de ikke ordna så de som har sesongkort må være på stadion senest 5 min før kampen. hvis ikke så begynner de å selge billettene deres så vi får full stadion.

Kan jo være at folk er forsinket til kamp også, kø og andre ting, har du betalt for billetten så kan du egentlig gjøre hva du vil med den i mine øyne, blant annet la den stå tom :p Det hadde vært litt frekt av FFK å ta dobbelt betalt for én plass, men skjønner jo at tanken er god med full stadion.

Jeg tror dog vi må et stykke opp på tabellen for at vi også til neste år skal klare dette snittet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 13 jul 07, 17:29

Opprinnelig postet av scheien

Neppe! Når jeg allerede i desember betaler FFK for å se kampene, så skal jeg i det minste være sikret mot å ikke miste plassen min pga biltrøbbel, mangel på parkering og en gangbro som åpnet seg på et litt uheldig tidspunkt for meg. Så, nei takk! Men jeg skjønner tanken...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 13 jul 07, 17:37

kan skjønne det da. hehe. men burde vært mulig å fått solgt noen ekstra billetter. er alltid minimum 100 stk som ikke kommer. må være mulig å få inn fler på en eller annen måte.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 13 jul 07, 18:09
Kunne hatt en ordning hvor de som visste de ikke kom til å bruke plassen sin kunne sendt en sms e.l til klubben, og derved få refundert 50% e.l. Så kan klubben selge billetten videre i døra til full pris.

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 07, 10:14
står noe om dette her

http://keiko99.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914