Før kampen: FFK- LSK (14 serierunde)
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg
Multaharju - Bjørkøy - Wehrman - Kvisvik
Tarik - Fofana
Personlig hadde jeg håpet på Johannsson/West på topp og Tarik på høyre midtbane, men nå har jeg jo vært enig med Grönhagen i ganske mange kamper, så før eller siden måtte vi jo bli uenig også :)
---------------------------
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Costanza
Laget ble som forventet:
Shaaban
Tarik - Fofana
Personlig hadde jeg håpet på Johannsson/West på topp og Tarik på høyre midtbane, men nå har jeg jo vært enig med Grönhagen i ganske mange kamper, så før eller siden måtte vi jo bli uenig også :)
Enig med deg....jeg hadde også håpet på det laget. Jeg synes Gardar har gjort det bra siden han kom inn på laget,selv om de siste 3 kampene fra han ikke har vært de beste.Virker også som West er virkelig i gang igjen,når jeg så han på FFK2 sist. Rykket/explosiviteten er der igjen.
Fofana har fått litt for mange sjanser nå. Derfor burde han fått hvile litt på benken.
Fofana bør begynne å levere varene snart...ellers så bør Grønis få opp øynene.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Costanza
Laget ble som forventet:
Shaaban
Tarik - Fofana
Enig, er lei av klippekortet til Fofana, la han få et par kamper på benken, slik at West får kjørt noe kontunitet. Ikke bra at Fofana føler seg sikker på spill, han bør også kjempe om plassen.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
UEFA KØPPEN 2007?!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Men spiller vi sånn neste uke, så har vi en seier i lomma på vår andre hjemmebane!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914