FFK2 med sterkt lag til fredag?
Fredag spiller de kamp mot Eidsvoll Turn og i følge hjemmesiden til www.eidsvold-turn.no/fotball/default.asp kan FFK stille med følgende spillere:.
U-landslagskeeper Lasse Staw står trolig i mål. Mihaly Toth, Serge Konan Kouadio, Anders Stadheim og fyrtårnet Øyvind Hoås er ventelig også på plass. Kvisvik og hurtigtoget Brian West kan også spille da de startet på benken mot Odd Grenland sist. Også nykommerne Kasey Wehrman fra LSK og den tidligere Elfsborg-spilleren Johan Sjöberg er aktuelle.
Opprinnelig postet av Costanza
Veldig positivt at Trond Erik Bertelsen er med i troppen og antagelig spiller fra start. Viktig at han får kamptrening. Jeg regner med at Sjöberg også blir testet ut - kanskje på høyreback? Det hadde forresten smakt godt med et bortepoeng for FFK 2 nå...
Trond Erik var med for fullt på treningen.
-Jeg er fornøyd med gjennomføringen, og spiller trolig fra start mot Eidsvold fredag. Skal i utgangspunktet prøve meg i en omgang, sa Trond Erik.
Det lyste av annsiktene til FFK-spillerne.
www.ffktv.no/
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Enten det - eller så er de ikke bedre. Og det er jo bekymringsverdig med tanke på bredden i stallen. Jeg velger imidlertid å tro at det handler om innstilling. Og da bør de røskes tak i. Rett og slett skjerpings må til. Dette hevdet jeg også gjennom hele fjorårssesongen, da jeg var mildt sagt oppgitt over prestasjonene de hadde på 2.laget. Riktignok rykket de opp, men ved hjelp av en god posjon flaks. Fortsetter de slik, ryker de rett ned igjen. Så jeg håper noen snart setter skapet skikkelig på plass!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Har du lest forumets retningslinjer?
Ellers ser jeg at FFK vant 4-1 etter scoringer av Kouadio (2), West og Trulsen. Meget bra!
Laget og kampreferat her.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av keiko99
trodde ikke shabani hadde lov til å spille enda jeg
Han fikk 1 kamp karantene og sonet derfor i forrige kamp mot Kjelsås. Jeg hadde helt glemt den kampen i farta...
Nytt tungt tap før ferien
Brente sjanser og enkle baklengmål. Sånn kan kampen mot et sterkt Fredrikstad-lag oppsummeres. Gjestene vant 4-1.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Costanza
fikk han gult og rødt da ? for dirrekte rødt er vel 2 kamper eller. jeg vet ikkeOpprinnelig postet av keiko99
trodde ikke shabani hadde lov til å spille enda jeg
Han fikk 1 kamp karantene og sonet derfor i forrige kamp mot Kjelsås. Jeg hadde helt glemt den kampen i farta...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914