Prøvespiller fra Asec Mimosa
Spilleren det er snakk om skal være fra Elfenbenskysten og tilhøre klubben Asec Mimosa, i likhet med de unge landsmennene Fofana og Kouadio i FFK. Det er ventet at den storvokste og fysisk sterke prøvespilleren deltar på formiddagstreningen som starter klokken 11.00.
Trodde vi hadde for mange nonEu jeg. Hvorfor står det ikke om dette noe annet sted?
---------------------------
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Opprinnelig postet av Dokka
www.demokraten.no/lokalnytt/article2873737.ece
Spilleren det er snakk om skal være fra Elfenbenskysten og tilhøre klubben Asec Mimosa, i likhet med de unge landsmennene Fofana og Kouadio i FFK. Det er ventet at den storvokste og fysisk sterke prøvespilleren deltar på formiddagstreningen som starter klokken 11.00.
Trodde vi hadde for mange nonEu jeg. Hvorfor står det ikke om dette noe annet sted?
West, Kouadio og Fofana er våre nonEU spillere for øyebliket, som er kvota vi kan ha. Hvis det kommer en NonEU spiller til ligger vel det i kortene at Kouadio forsvinner...
Men jeg er enig at vi har for mange utlendinger. Men hvilken posisjon spiller han ?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Dokka
www.demokraten.no/lokalnytt/article2873737.ece
Trodde vi hadde for mange nonEu jeg. Hvorfor står det ikke om dette noe annet sted?West, Kouadio og Fofana er våre nonEU spillere for øyebliket, som er kvota vi kan ha. Hvis det kommer en NonEU spiller til ligger vel det i kortene at Kouadio forsvinner...
Men jeg er enig at vi har for mange utlendinger. Men hvilken posisjon spiller han ?
Arrester meg gjerne, men West har vel vært her så lenge at han, sammen med Kasey, går utenom regelverket...
Men at Kouadio forsvinner høres ikke det minste utenkelig ut...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Greit, da arresterer jeg deg på West.
Fra NFF :
Såvidt jeg vet har ikke West bodd 5 år i Norge enda, men du har rett ang Kasey,,,
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Greit, da arresterer jeg deg på West.
Fra NFF :
Såvidt jeg vet har ikke West bodd 5 år i Norge enda, men du har rett ang Kasey,,,
Hjelper det om han gifter seg i Norge? :-)
Uansett trenger vi ikke enda en spiller utenfor EU nå.
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Hvordan det ? Har du tenkt å fri ?
Ha-Ha-Ha-Ha, det skulle tatt seg ut, men det kan være andre som har gjort det:-)
Opprinnelig postet av Costanza
Wehrman oppfyller ikke kravet om å ha spilt tre sesonger sammenhengende i Fredrikstad. Jeg er ikke sikker, men tror ikke det holder at han spilte tre sesonger i LSK når han skifter klubb. Mener å ha lest at han må starte på en ny periode da.
Uansett trenger vi ikke enda en spiller utenfor EU nå.
Helt enig, dessuten er det ikke flere unggutter FFK trenger nå. Bedre å dyrke unge, lokale talenter, enn å bygge opp "non EU" spillere mener jeg.
Opprinnelig postet av Costanza
Wehrman oppfyller ikke kravet om å ha spilt tre sesonger sammenhengende i Fredrikstad. Jeg er ikke sikker, men tror ikke det holder at han spilte tre sesonger i LSK når han skifter klubb. Mener å ha lest at han må starte på en ny periode da.
Vel, står ingen ting om dette her , som jo er regelboka til NFF...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Det står "tre år sammenhengende i klubben", og ut fra det, skulle en jo da tru at det gjaldt pr. klubb, dvs. at en begynner å telle på nytt igjen ved klubbskifte. Etter min personlige mening ville det være ganske meningsløst, så jeg håper det ikke er sånn i praksis. Er det noen her som vet om noen eksempler fra virkeligheten?
Opprinnelig postet av Magnum
Det står "tre år sammenhengende i klubben", og ut fra det, skulle en jo da tru at det gjaldt pr. klubb, dvs. at en begynner å telle på nytt igjen ved klubbskifte. Etter min personlige mening ville det være ganske meningsløst, så jeg håper det ikke er sånn i praksis. Er det noen her som vet om noen eksempler fra virkeligheten?
Ganske meningsløst ja, men så er den regelen ny av året, så det blir spennende om hvordan NøFF praktiserer den...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Ganske meningsløst ja, men så er den regelen ny av året, så det blir spennende om hvordan NøFF praktiserer den...
Ok, jeg mente det var lignende regler før men at det ble endra fra to til tre spillere e.l. Skal absolutt ikke påstå at jeg er vel bevandra i det regelverket der. :-)
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914